לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
10th דצמ 2017 | by: דויד פרידמן

אם עד לפני מספר שנים היה למישהו ספק כלשהו, כיום, זה כבר ברור – יצירת נראות בגוגל הינה הכרחית לכל עסק, לא משנה מה תחום העיסוק שלו או גודלו. גם אם אתם מפעילים עסק קטן ומקומי, ולכאורה, נדמה לכם שאין לו שום צורך בפרסום, השנים האחרונות הבהירו לנו (לכולנו, גם למציעי השירות בבית הלקוח) כי (איך ניסחו זאת בעבר בצורה גאונית בדפי זהב?) אם אתה לא שם – אתה לא קיים! ובעניין הזה נראה, כי יותר ממה שהעגל רוצה לינוק, הפרה רוצה להניק – כלומר, גוגל עשתה (ועושה) הכל כדי לתת לעסקים את החשיפה המקסימלית, בין אם בחיפוש מדויק על שם העסק, ובין אם בחיפוש התחום והאזור. את זה, היא עושה דרך Google My Business (שבעברית, זכה לתרגום העילג "גוגל לעסק שלי" ומחמיץ את משחק המילים החביב שמאחורי הכינוי באנגלית :)).

אז מה חדש ב-Google My Business?

בגוגל ישראל עדיין מפגרים מעט אחרי ארה"ב, אבל בהחלט ניתן לזהות את המגמה:
גם בחיפוש מדויק אחר בתי העסק שיש להם כתובת פיזית וגם בחיפוש עבור בעלי מקצוע באזור מסוים, הגולשים מקבלים הרבה יותר מידע מבעבר.

למה אנחנו מתכוונים?
הנה, למשל, דוגמת חיפוש – " locksmith san Francisco":

ניתן לראות כי החלק העליון מכיל פס של שלושה בתי עסק הנושאים את הכיתוב 'Google guaranteed'. הקלקה על הסמל תעלה את ההודעה הבאה:
Based on your search query, it looks like you're trying to find a local services provider. Selecting one of these results will show you providers who can help. Those with the 'Google guaranteed' badge have been carefully screened and have paid Google to appear in these search results. Those without the badge may have been less extensively screened and haven't paid Google to appear.

מתחתיהם, ניתן לראות את התוצאות של Google Places, שגם הן מעניקות חשיפה לבתי עסק.

כאמור, אנחנו בישראל עדיין בפורמט הישן, וחיפוש "מנעולן בחיפה" ייראה כך:
למעלה – נמצא הקידום ממומן (עדיין בצורת רשימה)

ומתחתיו – תוצאות של Google Places:

חיפוש מדויק עבור בית עסק

גם תוצאות החיפוש המדויק מותאמות לגולש על פי המיקום ממנו נעשה החיפוש, וכאשר מדובר ברשת, הגולש יקבל את התוצאה המתאימה לו ביותר. לדוגמה, חיפשנו את "רק בשר" מחיפה.

אגב, שימו לב כי בתחתית הפרסום מוצעות לגולש אופציות נוספות, שגם הן מעניקות חשיפה לבתי העסק בתחום.

לסיכום:

גוגל עובדת רוחבית ודרך Google My Business היא מאפשרת לכל בעל עסק שרוצה בכך להיחשף לקהל הגולשים. זאת אופציה מעולה, בהתחשב בכך שרוב הגולשים כיום, מתחילים את הגלישה שלהם בחיפוש בגוגל.

רוצים לקבל מידע נוסף על שיווק עסק מקומי?
תוכלו לקרוא עוד על כך ב-5 טיפים לשיווק עסק מקומי ברשת.

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.