לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
17th דצמ 2017 | by: אלון גילת

קניית ומכירת שמות דומיין ישנים מתרחשות מדי יום בתעשיית הדומיינים הכלל עולמית. אחד מהלהיטים האחרונים בתחום, הוא רכישת דומיינים פגי-תוקף. בשל התקדמות האינטרנט והתזוזה "קדימה" של בעלי אתרים רבים, לדומיינים הישנים המתפנים (פגי התוקף) ישנם יתרונות רבים – הם מאפשרים לכם לזכות בכתובת הדומיין שחלמתם עליה בעבר, אבל עד כה, הייתה תפוסה, חלקן הגדול של הכתובות הללו הן כתובות קצרות וזכירות, ולחלק מהן יש אפילו מיצוב תחילי טוב בגוגל.
האם זוהי העסקה המושלמת עבורכם?
בהחלט יתכן.
יחד עם זאת, ישנם שלושה דברים חשובים, שאותם אתם חייבים לבדוק לפני רכישת דומיין פג-תוקף.

האם כתובת הדומיין נחסמה ב- AdSense?

בעלי אתרים רבים קונים כתובות דומיין במטרה להצטרף ל-AdSense, כך שבמידה וכתובת הדומיין חסומה שם, יהיה מעט חסר טעם לרכוש את הכתובת הזו דווקא. ישנן סיבות רבות לכך שגוגל אדסנס תחרים שם דומיין, למשל, תוכן למבוגרים בלבד, תוכן באיכות נמוכה, ספאם או המצאות תוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ואתם רוכשים אתר כזה בטעות, יהיה לכם קשה מאד לבטל את החסימה ולשפר את מצב האתר בעתיד.

האם כתובת האתר מסומנת כמכילה תכנים למבוגרים בלבד?

תוכלו לבדוק את כתובת הדומיין בה אתם מעוניינים על ידי כניסה לעמוד זה וביצוע הבדיקה. הכלי יעזור לכם לבדוק אם הדומיין שלכם תויג כאתר למבוגרים או לא. אם יש לכם תוכניות להרוויח כסף עם AdSense, זו עלולה להיות בעיה גדולה עבורכם, מאחר ו-AdSense איננה אוהבת אתרים המסומנים כך.

האם חיפוש מידע על דומיין פג-תוקף בגוגל איננו מעלה שום פיסת מידע?

במידה ואתם מקלידים בגוגל "info: XXXX.com" (כאשר כתובת הדומיין שלכם מגיעה לאחר " :info") ואינכם מקבלים אף תוצאה, זה הזמן לנורת האזהרה להידלק. אמנם, יתכן כי שם הדומיין בו אתם מתעניינים הוגדר להפניה מחדש לחשבון אחר (ואז, תראו דומיין אחר מופיע בדפי תוצאות החיפוש, ובמקרה כזה, עלולה להתעורר בעיה עם הקישורים המפנים לאתרכם), אבל המצב השני נפוץ הרבה יותר – כתובת הדומיין נמצאת ב-ban זמני או קבוע מצד גוגל.

בשורה התחתונה:
במקרים מסוימים, עונשים וחרמות מסוימים עשויים שלא להיחשב רלוונטיים עבורכם, במידה ואינם נוגעים ישירות למטרה שלשמה אתם רוכשים את הדומיין. לדוגמה, רכישת דומיין פג-תוקף שמוחרם על ידי AdSense, רלוונטית עבורכם רק במידה ובכוונתכם להשתמש ב- AdSense כרגע או בעתיד. מצד שני, חשוב מאד לקחת בחשבון את כל האפשרויות, לבדוק מראש מה מצבו של האתר ולא להיקלע למצבי אין-ברירה. כל שיתרונותיו של דומיינים פגי תוקף יכולים להיות רלוונטיים עבורכם, רק במידה ואתם נכנסים לכך בעיניים פקוחות, וכאשר אתם יודעים את כל היתרונות והחסרונות של כתובת הדומיין הספציפית שאתם מעוניינים לרכוש.

מידע נוסף על דומיינים פגי תוקף ויתרונותיהם, תוכלו למצוא במאמר שלנו – איך תשיגו דומיין פג תוקף כדי לא להתחיל את קידום האתר מאפס?

אלון גילת

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.