לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
11th ספט 2014 | by: דויד פרידמן

ויליאם שייקספיר כתב: "What's in a name? That which we call a rose by any other name would smell as sweet" (ובתרגום חופשי "מה יש בו בשם? האם אם נקרא לורד בשם אחר, ריחו יהיה מתוק פחות?") נראה, כי, עם כל הכבוד לשייקספיר, הוא לא היה מסתדר בימינו.


אם עד לשנת 2013 היינו מוגבלים בסיומת האתר (Com, Org וכד'), במהלך השנתיים האחרונות נפרשו בפני בעלי אתרים יותר מ-1,000 סיומות חדשות, המאפשרות להם למקסם ולמרכז את היכולת שלהם לתאר במספר מילים את מהות השירות או המוצר אותו הם מספקים.

יש לסיומות החדשות אינספור יתרונות, הנה כמה מהבולטים והרלוונטיים ביותר עבורך:

  1. יצירת רושם ראשוני ומודעות לעסק, לשירות או למותג שלך:
    הסיומות החדשות, כשמן הן – "חדשות" וככאלה, הן נתפסות כחדשניות ומתאימות לרוח הזמן. הן יוצרות, אצל הגולשים רושם של אתר דינמי, המתאים את עצמו לצרכים של הגולש, ולכן, מן הסתם, גם האדם מאחורי האתר הוא כזה.
  2. עם הסיומות החדשות, גולשים מקשרים אתר לתחום המוצר/השירות באופן אינטואיטיבי:
    נעשה ניסוי קטן: במה, לדעתך, עוסק האתר הבא:
    www.MosheGross.co.il?
    ועכשיו
    www.MosheGross.Accountants?
    בדוגמא השניה, מובן מראש שמר גרוס הוא רו"ח, ולכן יגיעו אליו יותר גולשים המחפשים רו"ח (ולא גולשים המחפשים חנות פרחים, למשל).
  3. כתובת רלוונטית וייחודית מקפיצה את האתר שלך לתשומת הלב של הגולשים לפני חברות אחרות המתחרות בך:
    לאותו מר גרוס יש מתחרה בתחום, אף הוא ותיק ואמין, עזרא לוי שמו, גם לו יש אתר (www.EzraLevy.co.il). אל מי, לדעתך, יגיעו גולשים רבים יותר שמטרתם לשכור רואה חשבון?
    בבירור ניתן לראות כי היתרון היחסי של מר גרוס על מר לוי מובלט כבר בכתובת האתר.
  4. הערך המוסף של הסיומות החדשות לבעלי אתרים חדשים:
    כשמתחילים ברגל ימין – זה מצליח: אתר טרי, בעל שם ייחודי וחדשני, המתאר באופן מדויק את השירות/מוצר בו הוא עוסק, יהפוך בקלות לאתר מצליח. הוא מרכז אליו את תשומת הלב של הלקוחות והמתעניינים (מיותר לציין כי גם לתכנים באתר יש משקל בהתעניינות, אבל יצאנו מנק' ההנחה שיש לך מה להציע מבחינת תוכן/מוצר/שירות– אחרת לא היית מחפש שם לאתר).
  5. "מתיחת פנים" לאתרים קיימים:
    הסיומות החדשות נותנות לך את ההזדמנות למתג את עצמך מחדש. כך, שאם עד כה היה לך אתר בסיומת "כללית" ומשעממת (Com, Org או דומים), זה הזמן "להגדיר" את האתר שלך מחדש ולקנות דומיין באחת מהסיומות החדשות, והפעם, בניגוד לעבר, יש לך את האפשרות לבחור אחת המתארת בדיוק את תחום העיסוק שלך (Accountants, Attorney, Club או אפילו Yoga).

לסיכום:

בין אם אתה בעלאתר קיים או בעל אתר חדש, שמו של הדומיין שלך אומר עליך הרבה, למעשה, הוא הפתח ל"חלון הראווה" הווירטואלי שלך. יתר על כן, הוא יכול להיות הגורם שיקבע את טיב התעבורה באתר שלך (האם אנשים הגיעו אליו בחיפוש ממוקד או במקרה). זה בדיוק הזמן לנצל את האופציות החדשות, ולתפוס שם דומיין חדש, רלוונטי וקליט.

זו ההזדמנות לבדל את האתר שלך!

מעל 1,000 סיומות חדשות נפתחות
ואתה יכול לתפוס דומיין רלוונטי, קצר וזכיר

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.