לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
11th דצמ 2014 | by: דויד פרידמן

ממחקר מקיף שערכה חברת המחקרים Gartner השנה, בו נבדק במה מתעתדים להשקיע מנכ"לי ארגונים את תקציב הארגון ב-5 השנים הבאות, מתגלה, באופן צפוי לגמרי, כי שלושה אפיקי ההשקעה העיקריים, אשר נמצאים בראש רשימת ההעדפות, נוגעים במישרין או בעקיפין בתחום האתרים, בנייתם ותחזוקתם.

שיווק דיגיטלי (עם 38%), e-Commerce (34%) וחווית משתמש (34%)]. מיקומם של תחומים אלה בראש טבלת סדרי העדיפויות הארגוניים מעיד על ההשפעה הרבה שיש לאתר הארגון בעיצוב תדמיתו בעיני הגולשים, הספקים, המתחרים ואף ב"עיני" מנועי החיפוש.

7 מגמות שכדאי לשים לב אליהן כשמתכננים אתר חדש:

גם עבורך ועבור אתר האינטרנט שלך, שנת 2015 אמורה להוות שנה של צעידה קדימה ושיפור הקיים. הנה חלק מהמגמות אשר צריכות להיות לנגד עיניך, כאשר אתה בונה אתר חדש או משפר את הישן:

  • רספונסיביות – האתרים הופכים להיות נגישים לכל אחד, מכל מקום, לכן, מומלץ לבנות אתר אחד רספונסיבי ומושקע, אשר יודע "לזהות" באיזו דרך נכנס אליו הגולש (מחשב נייח, טלפון חכם וכד'), במקום מספר גרסאות אתר, שכל אחת מהן מותאמת לאמצעי גלישה אחר. מגמה זו אף כולל התייחסות להתאמה למבחר הדפדפנים הקיים כיום בשוק.
  • זמינות ונוחות – ההיצע הגדול של אתרים הקיים כיום מכריח את האתרים לעמוד בתחרות מתמידה עם אתרים דומים להם. גולש שנכנס לאתר מקרטע – ייצא ממנו תוך מספר שניות, וסביר להניח שאף לא ישוב לשם יותר – הפסד לקוח ו"נקודות" בדירוג של מנועי החיפוש.
  • תוכן, תוכן ושוב תוכן – כיום, גולשים מחפשים "ערך מוסף". זה יכול להיות בלוג מעניין ממקלדתו של העורך, זו יכולה להיות סידרת מאמרים העוסקים בתחומי הפעולה של הארגון, זה יכול להיות סרטון משעשע. והכל, תוך הקפדה על הליכה על הגבול הדק שבין תוכן איכותי, לבין הפיכת האתר ל"כבד" ונע באיטיות. גם פרסום באתר חייב להיות "מוסווה" בצורה עדינה וטוב טעם ולא אגרסיבי ובוטה.
  • ייחודיות – האתר שלך חייב לבלוט, הוא חייב להציע לגולש "משהו" מיוחד, ש"אין" לאחרים. החל באתר הבנוי תוך כדי שימוש באנימציה, גלילת Parallax (הטכניקה הכוללת תמונות שכבתיות, הנעות סביב האתר בפרספקטיבות שונות ויוצרות אשליית תלת-מימד), Flat UI (עיצוב המפשט את ממשק האתר על ידי הסרת אלמנטים שיוצרים מראה תלת-מימד) וכדומה.
  • אמינות – כאשר מדובר באתר ארגוני, לאמינות הרושם הנוצר בעיני הגולש ישנה חשיבות מוגברת: למשל, הצגת כתובת אמיתית בלשונית ה"צור קשר", הצגת טלפון נייח ולא נייד, פירוט שותפים עסקיים, סקציית "הצהרת פרטיות" אמינה (כאשר הגולש נדרש להכניס את פרטיו מסיבה כלשהי), ואף, כשמדובר בחנות מקוונת, שירות SSL – מסמכים המעידים כי בעל האתר דואג לאבטח את פרטי הגולש.
  • קידום במנועי החיפוש – למרות שהאלגוריתמים של מנועי החיפוש נשמרים בסודיות רבה, יש להניח כי הדרכים לקידום האתר לעמוד הראשון, תתבססנה, בגדול, על השיטות שפגשנו ב-2014.
  • שימוש בסיומות החדשות – הסיומות החדשות והייחודיות אשר פרצו בסערה לתודעת הרשת בשנת 2014, תהפוכנה לנפוצות יותר ותהפוכנה את הפרסונליזציה של שם הדומיין לחלק בלתי נפרד מהמיתוג של בעליו.

מסתמן ששנת 2015 עומדת להיות שנה חמה מאד ברשת, יש למה לצפות.

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.