לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
21st אוג 2021 | by: Shimrit Pinto

על חשיבותו של דף נחיתה מוצלח באיסוף לידים, שיווק ויצירת תדמית, אין צורך להכביר מילים. אולם, לטובת אלה שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום (וגם עבור כאלה שבילו את העשור האחרון על אי בודד, מנותקים מכל אמצעי מדיה ) נסביר, כי דף נחיתה ממוקד (או דף המרה) הוא הדף הראשון אותו פוגש גולש המגיע אל אתרכם דרך אמצעי שמחוץ לאתר. אמצעי זה יכול להיות מודעה ממומנת בפלטפורמות שונות או ניוזלטר מפתה במיוחד. מטרתו של דף הנחיתה הוא להניע את המגיע אליו לבצע פעולה מסוימת ולהפוך אותו למתבונן מהצד למשתמש פעיל, כלומר לבצע המרה.

אם כן, דף נחיתה מוצלח הוא דף שיש לו אחוזי המרה גבוהים, וכעת, מגיעה השאלה הטבעית –

כיצד בונים דף נחיתה אפקטיבי?

הנה מספר טיפים בולטים שימקסמו את הצלחתו של דף הנחיתה שלכם:
מקדו ככל האפשר – ככל תחום השיווק והתדמית, גם בנייתו של דף נחיתה מתחילה בהיכרות עם קהל היעד שאליו הוא פונה. אמנם קיים מבנה בסיסי של דף נחיתה (אשר לרוב כולל כותרת ראשית, תמונה, שדות להשארת פרטים, כפתור קריאה לפעולה (Call To Action), תכונות המוצר/השירות והוכחות חברתיות (Social Proof) כסיקורים, כמות הורדות וכד'), אולם התאמתו הספציפית של כל אחד מהרכיבים לפלח השוק המסוים הוא זה ההופך נחיתה למוצלח ולממיר.

בנו דף נחיתה ספציפי – בעלי עסקים רבים מנסים לחסוך עבודה ומחשבה ומפנים את הגולש לדף הראשי של אתרם. מדובר בטעות נפוצה, אבל גדולה מאד, מכיוון שכאשר אינכם מצמצמים את פתח "משפך" השיווק מספיק, אתם עלולים לגרום לגולשים רבים לאבד את הדרך הדרושה לביצוע הפעולה הרצויה לכם. יש להקצות דף נחיתה ספציפי לכל מוצר/שירות מקודם, ואותו, כמובן, לעצב בהתאם לקהל היעד אליו הוא אמור להשפיע.

דברו אל (ועל) הגולש כבר מהמשפט הראשון, הכותרת – גבשו כותרת ברורה ואינפורמטיבית ככל האפשר, מכיוון שאם לא תצליחו ללכוד את תשומת ליבו של הגולש, הוא לא ימשיך הלאה, ובוודאי שלא יגיע ללחיצה על כפתור הקריאה לפעולה שבדף.

הקפידו על ויזואליה איכותית – בחרו תמונות מקוריות ברזולוציה טובה אשר מתחברות לנושא הדף, הקפידו על התאמת הצבעים בין רקע הדף, התמונה והטקסטים והשתדלו שלא להשתמש ביותר משני סוגי/גדלי פונטים.

אורכו של הדף – כאן, מתחלק הטיפ לשתי אסכולות: אסכולת הטוענים כי "אנשים אינם גוללים באינטרנט" ואסכולת ה"צריך לתת כמה שיותר מידע לגולש, גם אם זה משתרע לאורך המחייב כמה גלילות".
האורך הנכון, כמו תמיד, הוא באמצע ונקבע על ידי מספר קריטריונים. למשל: אורך העמוד הוא ביחס ישר ל"גודל" ההתחייבות הנדרשת מהגולש. כלומר, אם אתם מבקשים ממנו פרטים טריוויאליים ככתובת מייל, דף הנחיתה שלכם יכול להיות קצר בהרבה מאשר כאשר תבקשו ממנו מידע רגיש יותר (כמספר ת.ז, לדוגמה), מכיוון שבמקרה השני, תצטרכו להכניס לדף גורמי שכנוע רבים יותר.

לסיכום:
דף נחיתה מוצלח הוא דף שמשיג את המטרה שלשמה הוא נבנה. האם דפי הנחיתה שלכם עושים זאת? כעת, מצויים בידיכם הכלים המתאימים לבחון אותם.

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.