לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
19th דצמ 2016 | by: דויד פרידמן

עד לפני זמן לא רב שמות דומיין ייחודיים וממותגים המתאימים לשם העסק או למותג שלכם – היו משהו שצריך להתנפל עליו בשתי ידיים. תוסיפו לזה את העובדה שמרבית החברות לא מעוניינות שווריאציות הקשורות לדומיינים הממותגים שלהם ייפלו לידיים של מתחרים עסקיים – וקיבלנו חברות, בעלי עסקים קטנים וגם אנשים פרטיים שמחזיקים במספר דומיינים הקשורים לשם העסק או המותג – עם מקף או בלי בלעדיו, בסיומת COM או Co.il ועוד שלל ווריאציות יצירתיות.
אבל בינינו, מרגע שנבחר הדומיין עליו נבנה אתר החברה, שאר הדומיינים נוטים לצבור אבק וירטואלי. מה עושים אתם? אנחנו לא ממליצים, כמובן, לשחרר אותם לידיים של המתחרים שלכם.
לכן – אספנו עבורכם כמה רעיונות יצירתיים שלא כרוכים לרוב בהשקעה כספית גבוהה, אלא בעיקר בתשומת לב, ואתם יכולים ליישם כבר עכשיו:

  1. דפי נחיתה – יש ברשותכם דומיין ממותג שלכם שלא משמש לאתר הרשמי שלכם? הוא יכול לשמש לקמפיינים פרסומיים שלכם שאינם מופנים לאתר. תוכלו ליצור דפי נחיתה ייעודיים עבור מוצרים או שירותים מסוים, או מיני -סייט שיווקי וממוקד אליו תופנה התנועה מקמפיינים בגוגל, פייסבוק או פלטפורמות שיווקיות אחרות, ולאחסן אותם בכתובות הדומיין הממותגות שלכם.
  2. בלוג מותג – צרו לעצמכם נכס אינטרנטי שיעזור לכם בשיווק הדיגיטלי – בלוג תוכן ממותג בפלטפורמה שנמצאת בבעלותכם. עסקים רבים מקודמים באמצעות בלוג תוכן שנועד למתג את העסק או במקרים של עסקים קטנים – למצב את בעל העסק כמומחה בתחומו. רבים מקימים את הבלוג בפלטפורמת צד שלישי שאמנם הופכת את הקמת הבלוג לפשוטה יותר טכנית, אבל מפספסת יתרונות רבים בדרך – היא לא הנכס שלכם. הקמת בלוג בכתובת ממותגת ששייכת לכם משאירה את השליטה אצלכם – אתם אוספים את התנועה, יכולים לייצר שיתופי פעולה עסקיים שמבוססים על תוכן הדדי, יכולים למדוד את המאמצים שלכם, להסיק מסקנות.
  3. דאבל סרבינג – זו המלצה שעשויה להישמע מעט טריקית והיא בהחלט לא מתאימה לכולם, אבל כשמשתמשים בה נכון היא יכולה לעבוד עבורכם נפלא ולהוות יתרון תחרותי, גם אם לתקופה קצרה. המשמעות של דאבל סרבינג היא למעשה להגדיל את הנוכחות שלכם ברשת, באמצעות יצירת נוכחות שיווקית בשתי כתובות דומיין שונות (או יותר) ולהפנות אליהן את הקמפיינים השיווקיים שלכם. למה טריקי? זו אפשרות מעט אפורה מבחינת גוגל והמתחרים שלכם עלולים "לדווח" עליכם.
    היתרון לעומת זאת ברור – אתם "משתלטים" על תוצאות החיפוש ומגדילים את כמות התנועה על חשבון המתחרים שלכם.

כבר השקעתם בנכס ממותג (דומיין בכתובת טובה הוא נכס!) – השקיעו עוד קצת ונערו ממנו את האבק. חלק מהשימושים דורשים בעיקר השקעת זמן ומחשבה יצירתית (וקצת תעוזה לפעמים) וחלקם דורשים גם עבודה והשקעה כלכלית מסוימת. אנחנו מאמינים שההשקעה משתלמת.

ספרו לנו איזה שימוש בחרתם לעשות בדומיין שלכם!

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.