לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
30th מאי 2017 | by: דויד פרידמן

שיווק ברשת איננו משימה קלה. המשימה הזו אפילו מסובכת הרבה יותר, כאשר אתם ארגון או בית עסק קטן שלא עומד לרשותו תקציב שיווק ענק ומחלקה מסודרת. זוהי הסיבה לכך, שלעיתים קרובות, גופים עסקיים קטנים מעדיפים שלא להיכנס בכלל לתחום, ובכך, בעצם, הם מודיעים כי הם מראש מוותרים על הניסיון להתחרות בגופים גדולים מהם. אנחנו, אנשי דומיין דה נט, מאמינים כי שיווק ברשת לא רק חייב להיעשות, אלא גם חייב להיעשות כהלכה, ולכן, הפעם, אספנו לכם, בעלי העסקים הקטנים יותר, חמישה כלים יעילים שיסייעו לכם בהשגת המטרה.

Hootsuite

למרות ש-Hootsuite נחשבת לאחת החברות הוותיקות ביותר בתחום ניהול המדיה, היא איננה נחה על זרי הדפנה, אלא מתחדשת, משתפרת ומשתבחת באופן מתמיד. למרות שהתוכניות בתשלום שלה מספקות אפשרויות מתקדמות רבות, גם התוכנית החינמית שלה, המאפשרת ניהול מספר רשתות חברתיות, תזמון פרסום תכנים, אנליטקס בסיסי ואינטראקציה עם הקהלים ברשתות החברתיות, עשויה להספיק בהחלט לבית עסק קטן שאיננו מנהל קמפיינים בהיקף של מיליוני דולרים.

KeywordTool.io

אחת מהבעיות העיקריות שלנו כדוברי עברית וכפונים לציבור הלקוחות הישראלי, הוא העברית. ישנם כלי מילות מפתח מצוינים רבים (למשל, Ubersuggest), אשר כאשר זה מגיע להתמודדות עם עברית, הם אינם מצליחים לספק מענה מתקבל על הדעת. אמנם, התוכנית החינמית של KeywordTool.io איננה מספקת לכם נפחי חיפוש מדויקים לכל מילת מפתח (כפי שנכלל בתוכנית בתשלום), אבל היא בהחלט יכולה לספק לכם מושג טוב למדי על מה אנשים מחפשים דרך גוגל, יוטיוב, איביי, בינג, אמזון ו-App Store, כולל ביטויי זנב ארוך.

Screaming Frog SEO Spider

אם בניתם את אתר האינטרנט העסקי שלכם במו ידיכם ואתם מנהלים אותו בעצמכם, ולא על ידי אנשי מקצוע, סביר להניח שיש פעמים שאתם חשים שכל עניין ה-SEO קצת "גדול" עליכם ואתם מאבדים ידיים ורגליים בו, Screaming Frog SEO Spider עושה לכם סדר בדברים. הזחלן שלה סורק את האתר מהיבטי ה-SEO שלו, מתריע על חוסר בתגיות מטא, בודק Http Status Code ומספק לכם תמונת מצב כוללת, על כל מה שצריך לתקן. הגרסה החינמית של התוכנה כוללת מיפוי אתרים שבהם עד ל-500 עמודים.

Marketing Grader

כולנו כבר יודעים כי מיקום של אתר בעמודי תוצאות החיפוש של גוגל (מעבר לעמוד התוצאות הראשון) איננו באמת מספק תמונת מצב מדויקת שלו מבחינת SEO ומבחינת פופולאריות, אם כך, כיצד אתם מודדים את ה"חוזק" של האתר שלכם? האם אתם יודעים אם מצבו השתפר או התדרדר? Marketing Grader מאפשר לכם לוודא מה מיצובו של אתר מסוים ברגע הבדיקה, מבחינת SEO, מדיות חברתיות וכד'. באמצעותו תוכלו לנהל מעקב שבועי אחר האתר שלכם, וגם לרחרח אחר מצבם של המתחרים. 

SocialMention ו-Google Alerts

ואם כבר דיברנו על רחרוח אחרי המתחרים, כאן, ישנם שני כלים שיעזרו לכם לעשות זאת בזמן אמת, על ידי התראות. הראשון בהם הוא ה-Google Alerts שכולנו כבר מכירים (אבל לא תמיד זוכרים כיצד להשתמש בו כהלכה), והשני הוא SocialMention, שמתמקד בבלוגים, תמונות, סרטונים ואמצעים דומים.

שיווק ברשת על קצה המזלג

לא קל לנהל עסק קטן, במיוחד כשהתקציב שעומד לרשותכם הוא מצומצם ואין לכם כח אדם עודף, אותו תוכלו להקצות לנושא השיווק. כלים חינמיים יכולים להקל עליכם בהשגת היעדים שלכם, מבלי להכניס אתכם להוצאות מיותרות.

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.