לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
31st אוק 2017 | by: דויד פרידמן

נהוג לחלק את העולם שלנו כיום לשני סוגי אנשים: אנשי הרוח ואנשי החומר. גם בתחום העיסוק שלנו, הפרסום הדיגיטלי, ניתן לראות את ההבדל הבולט בין שני הסוגים הללו: בעוד אנשי הרוח (אנשי הקריאייטיב, הקופי והויז'ואל) יעסקו ב"מה" (מה נציג ללקוח? איזו תמונה אפקטיבית יותר? איזה סלוגן קליט יותר?), אנשי החומר, יעסקו יותר ב"איך"? (כיצד נמדוד את תוצאות הקמפיין? איך נחבר את מערכת ה-CRM למטה – דאטה? איך נפיק את התוצאות הטובות ביותר משימוש ב-X?). כאשר הטכנולוגיה הפכה לחלק מהותי בפרסום הדיגיטלי, הפכו אנשי הטכנולוגיה (אנשי החומר), לחיוניים עבור ההוגים והמתכננים (אנשי הרוח), והצורך בשיתוף פעולה בולט לעין כבר בשלב קביעת האסטרטגיה הדיגיטלית של לקוח או מוצר. למרות אי ההבנה המהותית שבין שני סוגי האנשים הללו, הסינרגיה שיכולה להיווצר בחיבור שבין היצירתיות מרקיעת השחקים של ההוגים לבין ה"עזבו אתכם מקונספט ומיתוג, דברו איתי במספרים!" של אנשי הטכנולוגיה, יכולה למנף את פעילות הדיגיטל ולהביא אותה לרמות הגבוהות ביותר.

כיצד רותמים את הטכנולוגים לטובת המטרה המשותפת?

ישנן מגוון הזדמנויות בהן החיבור לטכנולוגיה של אנשי הטכנולוגיה יכול להיות מנותב לצרכי הפעילות הדיגיטלית. ריכזנו עבורכם כמה מהבולטות בהן:

בעת פגישה עם מנהלי השיווק של הלקוח, הצטיידו באיש טכנולוגיה

מנהלי שיווק בארגון רוצים לדבר על הקונספט של הקמפיין וגם על הדרך בה אתם רואים את המיתוג הדיגיטלי של המוצר או השירות שהארגון שלהם מציע. אבל הם גם ירצו לשמוע כיצד מערכת כזו תתפקד, איזה כלי ניטור ואנליטיקס יעמדו לרשותו, ואיך, הקסם שאתם רואים בדמיונכם יתרחש וירקום עור וגידים ויביא עבורם תוצאות ממשיות. מאחר, ואנשי הטכנולוגיה שלכם הם אלה שיגרמו למערכות המידע וה-IT להתממשק עם האסטרטגיה השיווקית של הלקוח, תנו להם להיות אלה שיסבירו זאת לאיש השיווק.

שיתופיות היא שם המשחק, ואנשי הטכנולוגיה הם אלה שיודעים לשחק אותו

יתרה מכך, אנשי הטכנולוגיה הם אלה שיאפשרו לכל העובדים הרלוונטיים לשתף ביניהם מידע, לבצע בריינסטורמינג וירטואלי וכן הלאה. הם אלה שיהפכו את הכלים העומדים לשרותכם ליעילים הרבה יותר, ואת התקשורת ביניכם לבין העובדים האחרים המשתתפים איתכם בקמפיין מסוים לחלקה, נגישה וזמינה הרבה בהרבה ממה שהיא כיום.

חדשנות וטכנולוגיה הולכים יד ביד, ומי נחשב ליותר חדשני במשרד שלכם מאנשי הטכנולוגיה?

חדשנות היא אחת מהבאזז וורדס שתמיד מצליחות ליצור רושם על לקוחות, גדולים כקטנים, מנהלי שיווק ומנכ"לים, מבינים בתחום וגם כאלה שאינם מבינים. לכן, אנשי הטכנולוגיה יכולים לתת לכם את האספקט החדשני כאשר אתם בונים חבילת שירותים ללקוח. היעזרו בהם כדי לספק מענה חדשני אמיתי ללקוח, מאחר והם יודעים גם "היכן" הלקוח רוצה שתתבטא החדשנות, וגם מהי הדרך הנכונה להביא אותו ליעד שלו.

לסיכום:

טכנולוגיה ופרסום דיגיטלי צועדים יד ביד, למרות, שהעוסקים בשני התחומים עדיין לא פיתחו שפה שמצליחה לגשר על הפערים המחשבתיים ביניהם. יחד עם זאת, לצורך מינוף השירותים שאתם מציעים ללקוחותיכם, כדאי שתקשיבו מה לאנשי הטכנולוגיה לומר. בטוח שבשורה התחתונה, מדובר ברווח נקי לשני הצדדים.

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.