לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
24th דצמ 2017 | by: יואב קרן

שיווק ברשת דומה לבישול ארוחת גורמה מדהימה – תצטרכו לרכז הרבה חומרי גלם מסוגים שונים, ובנוסף לכך, אתם גם צריכים להיות מסוגלים לערבב אותם יחד בדרך נכונה, על מנת לקבל את התוצאה האפשרית הטובה ביותר. אם תתקמצנו על רכיב איכותי ותחליטו ללכת על האלטרנטיבה הזולה יותר, התבשיל פשוט לא יזכה באותה רמת ההצלחה, את זה כל שף (ואפילו כל בשלן) יוכל לומר לכם. היום נעסוק ברכיב חשוב ביותר הנוגע לשיווק ברשת – שם הדומיין והשפעתו על שיעור ההמרות שלכם.

חשיבותו של שם דומיין

 

אתם עומדים לצאת לארוחת ערב כשבידיכם שתי כתובות של מסעדות עליהן המליצו לכם: האחת ממוקמת במרכז העיר, באזור פופולרי בו הרחובות הומים בעשרות אנשים, הסביבה מוארת, ובאופן כללי – מעניקה תחושה "נכונה". ואילו השנייה, נמצאת באזור מוזנח בו עיטורי גרפיטי אלימים מכסים את צידי הבניינים, פחי האשפה עולים על גדותיהם, ואף אחד לא מעז להסתובב שם בלילה כאשר חייו יקרים לו. עכשיו, עם יד על הלב, באיזה מהמסעדות הייתם מעדיף לבקר? עכשיו נכיל את התחושה הזו על העסק שלכם באינטרנט, כאשר "המיקום" שלכם איננו עיר, שכונה או רחוב, אלא שם הדומיין שלכם. גם כאשר כל השאר זהה לחלוטין, האם הייתם רגועים דייכם כדי להפקיד את פרטי כרטיס האשראי שלכם באתר ששמו מכיל, למשל, את המילה "Cheap"?

בוחנים את הצד השני של המטבע

גם אתם הם בעליו של האתר, לפעמים, לא מזיק לחשוב על כך מנקודת מבטו של הצרכן-הגולש. לדוגמה, לשמות דומיין "פרמיום" יש "פור" של אמון שניתן להם מראש על ידי הצרכנים, עוד בטרם הם אפילו ביקרו באתר. באתרים זהים לגמרי, כשהמוצרים זהים, המחירים זהים, הם נראים בדיוק אותו הדבר, והדבר היחיד המבדיל ביניהם הוא שם הדומיין – הצרכנים יעדיפו תמיד לרכוש מהאתר ששם הדומיין שלו אמין יותר בעיניהם. נקודה. כך שעכשיו, הגיע הזמן לשאול את עצמכם: האם אני רציני לגבי העסק שלי? איזה סוג של מסר אני רוצים להעביר לגולשים שרואים את כתובת הדומיין של האתר שלי? אם אחוזי ההמרה שלכם מדשדשים והתעבורה לאתר איננה קיימת, כדאי שתתחילו בבדיקת הגורם הבסיסי ביותר – כתובת הדומיין.

לסיכום: אמנם, ישנם גם גורמים נוספים המשפיעים על ההמרות, והרושם הכולל של האתר שלכם הוא אחד המשפיעים בהם (כמו גם העיצוב, התכנים, משפך ההמרה ועגלת הקניות), אבל לפני שהגולשים מתחילים אפילו לבחון את הדברים הללו, הם כבר גיבשו דעה מראש על רצינותו של העסק שלכם, כפי שהיא משתקפת בשם המתחם – האם הם נכנסים לאתר אמיתי על דומיין פרימיום המופעל על ידי אדם אמין שיודע מה הוא עושה, או שהם עומדים לבקר באתר המנוהל על ידי נער בן 16 מהמרתף של הוריו? זוהי נקודה מכריעה, מאחר ושם דומיין אומר הרבה לגולש על העסק, על האתר ועליכם לפני שהוא אפילו מגיע אליו. משעשע לדבר על אחוזי המרה, באתרים ששם הדומיין שלהם מבריח מהם אפילו תעבורה 🙂 .

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.