לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
17th ספט 2020 | by: דויד פרידמן

באינטרנט אפשר למצוא כל מידע כמעט: איך מכינים פצצת סירחון, מה מחירה של מניה ספציפית בוולסטריט כרגע, מה זמן הנסיעה ברכבת מחיפה לבאר שבע ומה אומרות הביקורות על הסרט החדש של שפילברג. מכל חיפוש של תשובות לשאלות האלה יכולות לעלות אלפי תוצאות ובחירה בכל אחת מהן תספק לגולש חוויה אחרת.

5 הדברים שאתר שרוצה להצליח חייב שיהיו לו, או, מה יביא את גולשים לאתר מסוים וישאיר אותם שם ומה יבריח אותם מאתר אחר?

  • תוכן מתעדכן ומעודכן
    אתר שהתוכן שלו מתעדכן לעיתים קרובות גורם ל'התמכרות' של הגולש, שאומר לעצמו: "ביקרתי פה לפני 10 דק' וקראתי ידיעה מעניינת, גם בבוקר מצאתי פה קטע מעניין, חייב לבדוק אם יש משהו חדש" כל עוד האתר יספק את המנה הדרושה, הגולש ימשיך להגיע.
    אתר שמתעדכן לעיתים רחוקות, בין אם ידיעות חדשותיות שהן כבר היסטוריה עתיקה, או מסחר אינטרנטי, שמציג את אותה קולקציה לאורך זמן, יגרום לגולש לחשוב שאין כבר מה לחדש לו, שראה כבר הכל ושעדיף לחפש דברים חדשים באתרים אחרים.
  • תוכן שמדבר בשפה של קהל היעד
    סטודנט שמחפש מאמרים לימודיים ייחס רצינות לאתר שישתמש במינוחים מקצועיים מתחום הלימודים או המחקר, פורטל לאימהות צעירות, שידבר בשפה יומיומית ויציג תוכן שעוסק בטיפול בתינוקות, יגרום לאמא כזאת להרגיש בנוח ולהישאר באתר ,להרחיב את הידע ולהרגיש בתוך קהילה.
    האתר חייב לדעת מי קהל היעד שלו ולהכיר אותו, לגרום לו להרגיש שייך, בשפה שבה הוא 'מדבר' ובתוכן שהוא רוצה לצרוך.
  • ניווט קל
    כשגולש צריך לגלול למעלה ולמטה, ימינה ושמאלה באתר כדי למצוא את הקישור או הלחצן לעמוד הבא שהוא רוצה לגלוש אליו, הוא מתעייף מתייאש מהגלישה ויוצא לחפש אתר נוח יותר לניווט.
    אתרים מצליחים צריכים להציג לגולש תוכן מעניין (כמו שמוזכר בסעיפים הקודמים) ואפשרות קלה להגיע אליו.
    "בלחיצת כפתור" הוא מושג שחייב להיות מיושם, אחרת ילחץ על ה- X ויובל ישר לזרועותיו הווירטואליות של האתר המתחרה.
  • שם זכיר
    "נו, איך קוראים לאתר הזה עם ה.." אם התשובה לשאלה הזאת היא האתר שלך, את/ה בבעיה. שם של אתר ושל דומיין, חייב לקשר אל התוכן של האתר.
    אם הדומיין של האתר קרוי על שם הכלב האהוב של הבעלים של החברה, הסיכוי למצוא את האתר הספציפי ,ביער האתרים שמספקת הרשת, הוא קטן מאוד.
  • זמן טעינת האתר
    זמן טעינה של אתר חייב להיות קצר!
    הגולשים של 2021 לא דומים בסבלנותם לזאת של הגולשים ב 2010.
    המוטו שלהם הוא: "אין לי זמן" ואם שעון החול על המסך מתהפך שוב ושוב, או שהעיגול הכחול מסתובב והתוכן של האתר עדין לא עלה, האצבע קלה על העכבר והגולש כבר מחפש אתר שמבין שגם לזמן של הגולשים יש ערך וגם הוא מסתיים מתישהו.

זו ההזדמנות לבדל את האתר שלך!

מעל 1,000 סיומות חדשות נפתחות
ואתה יכול לתפוס דומיין רלוונטי, קצר וזכיר

אתרים חדשים צצים באינטרנט כמו פליטי ריאליטי אחרי עונת הקיץ ולכן, אתר שבונה על חיים ארוכים ומעניינים צריך לספק את הדרך להגיע אליו ואת הסיבה להישאר דווקא בו.

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.