לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
5th מרץ 2018 | by: Shimrit Pinto

אחד הצעדים המהותיים בפן הדיגיטלי בתהליך מיתוג עסקי הוא רישום שם הדומיין. הדומיין הוא שמו של המותג או העסק, או לכל הפחות מזוהה איתו מבחינת המשמעות או באותיות נבחרות.
כחלק מתהליך של רישום הדומיין, בניית אתרומיתוגו, כדאי גם להתעכב רגע על החשיבות של יצירת מייל עסקי. בעלי עסקים רבים אינם מייחסים למייל העסקי חשיבות רבה ונמנעים מלראות בו את הכלי המיתוגי החשוב שהוא.

מייל עסקי כחלק מהמיתוג הכולל

נשאלת השאלה, מדוע קיימת חשיבות רבה בניהול תכתובות המייל תחת שם דומיין? הרי תוכן המייל הוא העיקר ולעתים נדמה לנו שלא כולם מתעכבים לראות את שמו של הדומיין ממנו נשלח המייל.
אז נכון, תוכן המייל הוא הדבר החשוב, אבל הדומיין שלו חשוב לא פחות. עסקים רבים מתחילים דווקא כעסק עצמאי, של אדם בודד. אותו בעל עסק מבצע את תכתובות המיילים באופן טבעי תחת המייל האישי שלו. לאחר שהעסק צובר תאוצה ומצטרפים אליו עובדים נוספים, אין מנוס מלעבור לנהל את תיבת הדואר העסקית תחת שם דומיין אחד.
לשימוש במייל עסקי קיימת חשיבות ממספר היבטים. ראשית, הוא מקנה ניראות לעסק. כאשר המיילים הנשלחים והמתקבלים תחת שם דומיין מסוים, התפיסה כי מדובר בעסק של ממש מתחילה לחלחל. הדבר תקף במיוחד כאשר מדובר בעסק עצמאי קטן. ריכוז המיילים הקשורים לעבודה תחת תיבת דואר אחת מסייעת ליצירת סדר ומבצעת מעין "סדר בראש" בהפרדה בין האישי לעסקי.
היבט משמעותי נוסף הוא ההיבט המיתוגי. לכל עסק יש שם תחתיו ממותגים הנכסים שלו. קיימת חשיבות גבוהה למיתוג כל אחד מהנכסים הדיגיטליים (אתר, דומיין, מיילים וכן הלאה) והלא דיגיטליים של העסק (דפי לוגו, ברושורים וכדומה) על מנת לאפשר העברת מסר אחידה וזכירה המעידה על מקצועיות ואמינות.
תכתובת מייל תחת שם הדומיין מסייעת בביסוס המסר המיתוגי של העסק משום שהיא יוצרת חזרתיות של שם העסק בכל תכתובת מייל ויוצרת זיכרון משמעותי הנשמר לטווח זמן ארוך.

יתרונות נוספים

לשימוש במייל תחת שם דומיין ישנן גם משמעויות טכניות, מעבר למיתוג העסק שלך. השירות של דומיין דה נט מאפשר להשיג מיתוג אחיד ולשדר מקצועיות ורצינות, וכולל בתוכו אינספור אפשרויות המועילות לבעלי עסקים.
כך לדוגמה, ניתן לצרף לשם הדומיין הזה מספר רב של שמות משתמש לדואר – יתרון משמעותי כאשר מדובר בעסק המתכנן להעסיק מספר גדל של עובדים ואינו רוצה להיות מוגבל במספר תיבות הדואר. השירות מאפשר גישה חופשית למייל מכל דפדפן, כך שאין צורך להיות מחוברים למחשב האישי בכל עת. שירותים נוספים כוללים מתן הגנה מפני וירוסים ודואר ספאם, הפניות אי מייל, משיבון במייל, גיבוי המידע ועוד.

 

 

 

 

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.