לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
26th מרץ 2018 | by: Shimrit Pinto

פיתוח אפליקציות הוא למעשה אחד המנועים החשובים בתעשיית ההייטק. משקיעים רבים בוחרים להשקיע במיזמים אלו משום שאפליקציות טובות יכולות להימכר בעשרות (אם לא מאות) מיליוני דולרים. יחד עם זאת, נראות האפליקציות בתוך תוצאות החיפוש של גוגל, רחוקה מלהיות אידאלית וזה לא פשוט לקדם את דפי האפליקציות שמופיעים ב-Google Play או ב-App Store של אפל. למעשה, די נדיר לראות דפי אפליקציה כאלה בתוצאות החיפוש.

הקמת אתר לאפליקציה עם סיומת app.

הסיבות הנ"ל רק מחזקות את הצורך לקדם את האפליקציה דרך אתר נפרד המוקדש כולו לאפליקציה וליתרונות שלה. הנושא נכון במיוחד אם מדובר באפליקציה שעומדת בפני עצמה ולא אחת שהיא תוספת לשירות מסוים או גרסה לאתר הדסקטופ. שם תוכלו למקם קישורים רלוונטיים להורדה מ-2 החנויות. אם מדובר באפליקציה שקהל היעד שלה הוא גדול מאוד, אין לכם כל סיבה להתלבט. הרבה יותר פשוט לקדם אתר מאשר דף אפליקציה מכיוון שניתן להזין בו דפים רבים של תוכן.

גוגל רכשה את סיומת .app

.app נרכשה על ידי Google בסכום של 25 מיליון דולר והעלתה את הדרישה בתחום האפליקציות והפכה אותה לאטרקטיבית במיוחד. הפופולריות ההולכת וגדלה של אפליקציות לנייד, וההיצע המתגבר של אפליקציות המוצעות בחנויות של מערכות הפעלה לנייד (כגון Android ו- iOS) יוצרת ביקוש רב עבור דומיינים תואמים ומסייעת למיתוג המוצר בשוק תחרותי מאוד. הסיומת.app תורמת מאוד להצלחת היישום – בין אם הפרויקט שלך הוא אפליקציה קטנה או סטארט-אפ שאפתני.

יתרונות השימוש בסיומת .app

רישום דומיין עם סיומת .app מאפשרת לשמור את הדומיין שלך, לפני שייתפס על ידי מתחרים פוטנציאליים בתעשייה שלך. היום, ניתן לרשום שם תחרותי עבור הפרויקט שלך ללא צורך בהתפשרות על התחום או השם הרצוי. אתר אינטרנט עם דומיין .appהופך לנקודת קשר מרכזית וקלה לזיהוי עבור המשתמשים באפליקציה שלך. לדוגמה, יש לך את האפשרות לכלול פורום תמיכה, טופס יצירת קשר או קטע חדשות שקשור באפליקציה שלך.
שמור על עדכניות המשתמשים שלך ואפשר להם את היכולת לתת משוב במהירות. דומיין בסיומת .appיכול להכיל את כל האזורים הללו תחת קורת גג אחת, תוך התייחסות מתמדת ליישום עצמו, אשר מחזק את המותג שלך. בנוסף, אתה כבר לא צריך להסתמך על סיומות שקשורות במדינה שלך אלא ליצור מוצר בינלאומי מההתחלה שיגדיל את פוטנציאל השוק שלך משום שסיומת הדומיין app. הינה גלובלית. הסיומת.app מדברת ישירות למשתמשים המעוניינים בנושא של האתר שלך. בנוסף, כתובת האתר שלך בסיומת.app הופכת להיות בלתי נשכחת, הרבה יותר מדומיין עם תחום גנרי.

הדרך הנכונה לשייך את הדומיין שלך לתחום האפליקציות

שילוב מילות מפתח בשם דומיין ושיוך נושאי הם גורמים שיכולים לתרום לקידום האורגני של האתר בגוגל. סיומת app. תסייע לדומיין להיות ממוקד לתחום ותסייע למנוע החיפוש של גוגל להבין שהאתר כולל אפליקציה ולכן במקרה הזה, יכולה להיות השפעה חזקה יותר מהרגיל של הדומיין על קידום האתר בגוגל. הסיומת תאפשר לכם למתג את עצמכם בצורה טובה יותר מבלי לשלב את הביטוי אפליקציה לפני הסיומת. למשל במקום להגדיר דומיין כזה:
captain-cookie-application.co.il
תוכלו להגדיר דומיין קצר ובולט יותר שנראה כך
captain–cookie.app

מתן דגש על אתרים המאפשרים הורדת אפליקציה

כאשר אנשים מחפשים בגוגל, הם רוצים למצוא את הדף הרלוונטי ביותר בעבורם כמה שיותר מהר. זהו גם האינטרס של גוגל בהצגת תוצאות החיפוש. בעזרת הדומיין, תוכלו להשיג את המטרה בקלות עם סיומת שתחדד לגוגל ולגולש שמדובר במקור להורדת אפליקציה ולא רק בעמוד נחיתה עם מידע בסיסי.

בידול והבלטה מול המתחרים

יש לכם מתחרים ותיקים שמאפשרים הורדת אפליקציות דרך אתרים אשר מקודמים היטב בגוגל? העובדה שהעסק שלכם חדש לא אומרת שאין לכם סיכוי להתברג בדף הראשון עם קידום אתרים איכותי. יש לכם יתרון אחד טוב עקב היותכם חדשים בשטח. היתרון הוא שימוש בסיומת app. תעזור לכם להשיג כתובת שתבדל אתכם מהמתחרים.
לסיכום, אם אתם מתכננים לבנות אתר חדש שיוקדש לאפליקציה, ועוד לא הספקתם לרכוש דומיין, אל תחשבו פעמיים. רכשו דומיין עם סיומת app. שתעזור לכם להשיג בידול מהמתחרים שלא משתמשים בה, תשמש פקטור שיסייע בקידום האתר ולהשיג אחוז הקלקות גבוה יותר על תוצאת האתר שלכם בגוגל.

מוזמנים למתג את עצמכם מחדש עם app. כאן

 

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.