לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
27th מרץ 2018 | by: Shimrit Pinto

חבילת אחסון מייל עסקי של דומיין דה נט (Domain The Net) מאפשרת לכם לנהל את תיבות הדואר תחת שם הדומיין של העסק או הארגוןשלכם. מייל עסקי נחשב ליוקרתי ומכובד יותר, הוא מחזק את המותג שלכם, מפיץ את השם המסחרי ומפגין מקצועיות.
לפתיחת מייל עסקי דרך דומיין דה נט יתרונות רבים עבורכם, לרבות מחיר אטרקטיבי, גישה נוחה מכל מקום בעולם ובכל זמן נתון, נפח גדול, אפשרות לשירות 'עקוב אחרי' לתיבות דואר אחרות ועוד. חברת דומיין דה נט מזמינה אתכם לרכוש חבילת אחסון Email עם מגוון חבילות ותוספות לבחירה.

>>> להזמנת מייל עסקי

מייל עסקי ככרטיס הביקור של העסק

מייל עסקי עם סיומת שם דומיין, למשל your_name@your_domain.co.il
danny@shalom-shop.comאו sales@shalom.shop, מפגין ללקוחותיכם והשותפים העיסקיים שלכם רצינות, מקצועיות וסמכותיות. מייל עסקי מהווה כרטיס ביקור מכובד של העסקומסייע לגורמים עמם מתכתבים לזהות בקלות את המייל שלכםולשייכו לעסק שלכם. בנוסף, מייל עסקי מעניק רושם של ארגון גדול ואיכותי בהשוואה לרושם המתקבל ממייל חינמי כגון your_name@gmail.com.danny-shalom-shop@gmail.com

איך ליצור מייל עסקי עם סיומת הדומיין שלכם?

לרכישת חבילת מייל עסקי דרך דומיין דה נט יש להצטייד בשם הדומיין שרכשתם לצרכי העסק. אם טרם רכשתם שם דומיין לעסק שלכם תוכלו להזמין אותו דרךדומיין דה נט.בעת רכישת דומיין ישנה אפשרות לרכוש דומיין בסיומות גנריות כמו com, net, biz או סיומת המשויכת למדינה כמו co.il.
אפשרות נוספת היא לרכוש חבילת אחסון בהתאמה לצרכי ומאפייני העסק. החבילה כוללת דומיין, נפח אחסון ומספר תיבות דואר(בהתאם לחבילה) עם נפח של 15MB או יותר.
פתיחת מייל עסקי אורכת שניות ספורות בלבד באמצעות ממשק ידידותי באתר דומיין דה נט. חשוב לקרוא את פרטי חבילת האחסון על מנת לקבל החלטה שקולה לגבי סוג החבילה, מספר תיבות דואר, נפח כל תיבה ותוספות רצויות.
בסיום הליך רכישת חבילת מייל עסקי יש להיכנס למערכת של דומיין דה נט עם פרטי הכניסה שהזנתם (ונשלחו אליכם גם בדואר האלקטרוני). לאחר הכניסה יש לגשת ללוח הבקרה של האחסון, ללחוץ על הלחצן צור מייל חדש (Add new mail account), למלא את הפרטים הנדרשים, לבחור שם לתיבת הדואר ולהזין סיסמה.

תוספות לחבילת אחסון מייל עסקי

בהליך פתיחת מייל עסקי דרך דומיין דה נט ניתן לבחור תוספות לחבילת האחסון, בתשלום סמלי ואטרקטיבי. בין השאר ניתן לבחור בתוספות כגון:
• הגנת אנטי וירוס
• הגנת אנטי ספאם
• הרחבה לתיבת דואר מוגדלת בנפח GB1

שירותים נלווים

פתיחת מייל עסקי דרך החברה מאפשרת לך גישה מהירה ונוחה לתיבת הדואר מכל מקום ובכל זמן נתון (באמצעות חבילת ה-(Exchange. עם זאת ניתן להפנות את המיילים לתיבת דואר קיימת ב-Outlook וכדומה. כמו כן, ניתן להגדיר מענה אוטומטי למייל העסקי ללא הגבלה.

אנשי הצוות של Domain the Net תמיד לשרותך
דומיין דה נט טכנולוגיות בע"מ אריה שנקר 4, הרצליה, מיקוד: 4673324, תא חלוקה 127771
   טל: 972-3-7600500+
 

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.