לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
15th אפר 2018 | by: Shimrit Pinto

חברת דומיין דה נט (Domain The Net) וחברת מוזלו העולמית (Mozello) חברו יחד על מנת לאפשר לכם ליהנות משירות מקיף וייחודי הכולל כתובת דומיין, בניית אתר תדמית לעסק שלכם, דואר אלקטרוני עסקי, אפשרות לרכישת תעודת SSL ואחסון אתרים. שירות בניית אתרים לעסקים ע"י דומיין דה נט מבטיח לכם יתרונות רבים כגון מחיר אטרקטיבי, תאימות מלאה לצפייה באתר הרספונסיבי בכל מכשיר סלולרי, כלי שיווק וקידום מתקדמים ועיצוב מרהיב ומקורי.

חברת דומיין דה נט מזמינה אתכם לרכוש חבילה משתלמת לבניית אתר לעסק שלכם, לרבות בניית אתרי תדמית לחיזוק המותג, לנוכחות מרשימה באינטרנט ולחשיפה גבוהה.

מהו אתר תדמית לעסק?

אתר תדמית הוא כרטיס ביקור חשוב לעסק שלכם באינטרנט, מטרתו להציג את העסק בפני לקוחות פוטנציאליים וקיימים, לספר את הסיפור של העסק ולהעביר ביעילות ובאפקטיביות מסרים שיווקיים קצרים וקולעים. אתר תדמית איכותי ומקצועי גורם להנעת הגולשים המבקרים באתר ליצור עמכם קשר ולרכוש מהעסק שלכם מוצרים ו/או שירותים שונים.

טיפים לבניית אתרי תדמית מצליח

אתר תדמית נועד לצרכי חיזוק המותג ובידול העסק ממתחריו. בניית אתרי תדמית מתחילה באפיון העסק והמותג, גיבוש קונספט שיווקי ובחירת עיצוב מתאים. יש לתרגם את ערכי ומאפייני המותג לאלמנטים המשמשים לבניית האתר להעביר מסר קולע, להציע נראות גבוהה ולספק חוויית משתמש מקורית וייחודית. לשם בניית אתר תדמית מצליח יש להתחיל עם מיתוג העסק ובחירת המסר העיקרי אותו מעוניינים להעביר לגולשים ולהקפיד על הפרמטרים הבאים:
• עיצוב האתר תוך שימוש בגווני הלוגו וצבעי המותג.
• בחירת סלוגן לשימוש באתר.
• עיצוב לוגו המשקף את ערכי וחזון המותג.
• ניסוח מסרים שיווקיים ומניעים לפעולה שיופיעו באתר.
• עיצוב מקורי המותאם למאפייני המותג
• יצירת חוויית משתמש ייחודית (UX)
חשוב להדגיש כי בניית אתרים לעסקים לצרכי מכירות ישירות ללקוח שונה מבניית אתר תדמית שמטרתו להציג את העסק, לחזק את המותג ולהניע את הגולש ליצור קשר בדרכים מקובלות למידע נוסף והזמנות. אתר תדמית נועד להרשים את הגולש, לספק מידע בעל ערך עבורו ובסופו של דבר להניע ליצירת קשר עמכם.

בניית אתר תדמית בחינם או בתשלום?

כיום כל אחד יכול לבחור באפשרות של בניית אתרים לעסקים בחינם, הרעיון קוסם לרבים בגלל החיסכון בהוצאות השיווק של העסק. לאתר תדמית בחינם ישנם חסרונות שחשוב להתייחס אליהם כמו עלות אחסון יקרה, עיצוב מוגבל, שירות לקוחות בעייתי ודומיין שלרוב אינו מתאים למאפייני העסק וצרכי המיתוג שלו.
לבניית אתרי תדמית לעסק אינה מסתכמת בבחירת עיצוב קיים והעלאת מספר תמונות ותכנים כפי שנהוג בפלטפורמות השונות לבניית אתרים בחינם. אתר תדמית מציג את הסיפור של העסק ונועד לחזק את המותג. על מנת לצלוח במשימה מומלץ לבחור בשירות המנצח של דומיין דה נט. כך תוכלו ליהנות מאתר תדמית מקצועי ומותאם לעסק שלכם, להשתמש בכלים חשובים שיסייעו לכם לקדם את האתר, לזכות בחשיפה הנכונה וליהנות מלקוחות חדשים.

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.