לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
7th מאי 2018 | by: Shimrit Pinto

עסקים רבים רוכשים דומיין (שם מתחם) לעסק שלהם לצרכי בניית והקמת אתר, חיזוק המותג ומטרות שיווקיות נוספות. יש הרוכשים דומיין כדי לקנות חבילת אחסון לתיבת דואר אלקטרוני (מייל) ולנהל את התכתובות תחת שם המתחם במקום השימוש הנפוץ במייל חינמי כמו חשבון Gmail, ניתן לקנות מייל לדומיין וליהנות מכתובת דואר אלקטרוני מותאמת לעסק, נפח אחסון גדול, תאימות למגוון ממשקים(כמו אאוטלוק), פרטיות וגישה נוחה וזמינה באמצעות הדפדפן מכל מקום ובכל רגע.

 
קניית מייל לדומיין מאפשרת לעסק להפיץ את שמו המסחרי ביעילות, לחזק ולקדם את המותג, להפגין אמינות ומקצועיות כלפי לקוחות העסק ושאר הגורמים עמם מתכתבים במייל ועוד. פתיחת מייל תחת שם הדומיין מומלצת לכל העסקים, גם לעצמאים העובדים מהבית, עסקים קטנים ועסקים בינוניים. קיימות מגוון חבילות לאחסון תיבת דואר אלקטרוני בעלויות נמוכות המתאימות לכל כיס.

איך לקנות מייל לדומיין?

פתיחת מייל עסקי  נחשבת לצעד נבון עבור כל העסקים והארגונים, ללא קשר לגודלם ולתחום עיסוקם. מייל עסקי נחשב למכובד, מקצועי ויוקרתי יותר בהשוואה למייל חינמי, הוא מחזק את המותג ומאפשר שירות 'עקוב אחרי'בו תוכלו לקבל את המיילים בתיבות דואר אחרות. קניית מייל לדומיין מתחילה ברכישת דומיין. במידה ולעסק יש שם מתחם קיים, עליו לרכוש רק חבילת אחסון לתיבת דואר אלקטרוני בהתאם לצרכי הארגון ומאפייניו.
לשם רכישת מייל לדומיין ופתיחת מייל עסקי יש לבצע מספר צעדים פשוטים שיאפשרו לכם להתחיל להשתמש במייל העסקי וליהנות מכל היתרונות הטמונים בכך. להלן הצעדים הנדרשים לקניית מייל לשם המתחם הרצוי:

 
• לאחר הליך רישום קל וידידותי לרישום דומיין באתר דומיין דה נט יש להיכנס לטופס הרישום להזמנת חבילת תיבת דואר אלקטרוני.
• יש לבחור בחבילת האחסון המתאימה לצרכי העסק, לדוגמה חבילת אחסון בסיסית, מתקדמת או מקצועית. חבילת אחסון מקצועית כוללת 20 תיבות דואר אלקטרוני מבוסס WEB עם גישה נוחה באמצעות הדפדפן, בנפח MB 20 כל תיבה.
• לאחר בחירת החבילה המתאימה יש ללחוץ באמצעות העכבר על "הזמן".
• בדף רכישת חבילת האחסון למייל יש להקליד את פרטי חשבון האחסון.
• כעת יש לבחור את צורת התשלום, ניתן לבחור בתשלום חודשי הכולל עלות חד פעמית בגין דמי התקנה, או לבחור באפשרות תשלום שנה מראש, כולל דמי התקנה חד פעמיים.
• חשוב לבחור בתוספות נדרשות כמו הגנת אנטי וירוס, הגנת אנטי ספאם או אפשרות לתיבת דואר מוגדלת לנפח GB1, התוספות מוצעות במחיר סמלי ואטרקטיבי.
• בעמוד הבא יש להשלים את טופס הרישום באמצעות הקלדת פרטי בעל הדומיין ובחירת שם משתמש וסיסמה.
• יש לבחור באמצעי התשלום וליצור את החשבון.
לאחר השלמת הליך קניית מייל לדומיין יש להיכנס למערכת של דומיין דה נט, לגשת ללוח הבקרה ולעקוב אחרי ההוראות לפתיחת מייל עסקי חדש.

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.