לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
30th מאי 2018 | by: Shimrit Pinto

כאשר רוכשים דומיין בישראל או בעולם הוא נרשם על שם הבעלים. שם הדומיין הנקרא גם שם מתחם, משמש ככתובת האתר ומהווה גם מעין כרטיס ביקור של האתר המוקם על שם המתחם. לאחר בחירת דומיין ורישומו על ידי חברת דומיין דה נט (או כל רשם דומיין מורשה אחר), פרטי הקשר של בעל האתר, בין אם זה אדם פרטי ובין אם זו חברה, חשופים לעין כל, על פי הנהלים שנקבעו על ידי ארגון האינטרנט העולמי –ICANN לכן, כדאי לדעת כי חברת דומיין דה נט הינה רשמית דומיינים מוסמכת מטעם ארגון האינטרנט העולמי המתמחה ברישום וניהול שמות מתחם ומציעה מגוון פתרונות מתקדמים כמו רישום דומיין אנונימי. השירות מאפשר ללקוחות החברה לשמור על אנונימיות ולהגן על פרטיהם המופצים ברשת האינטרנט.

מי צריך דומיין אנונימי?

ברוב המקרים אין צורך להסתיר מידע אודות בעל שם הדומיין מאחר ושם המתחם נועד לצרכים שיווקיים. עם זאת, ישנם מקרים בהם בעל הדומיין אינו מעוניין לחשוף את פרטיו משיקולים ביטחוניים, פוליטיים, עסקיים וכדומה. אדם המעוניין לשמור על פרטיותו ולהימנע מחשיפת הפרטים ב- Whois יכול לבצע רישום דומיין חסוי באמצעות דומיין דה נט.

הסיבות המרכזיות לרישום דומיין חסוי, מעבר לשמירה על פרטיות, הן:

• מניעת ריגול תעשייתי על ידי מתחרים

• אופציה להסתרת פעולות שיווקיות שונות

• מניעת חשיפת פרטיו של בעל הדומיין מסיבות ביטחוניות

• ניתוק הקשר בין הפעילות באתר לבין בעלי הדומיין, בעיקר באתרים בהם מתבצעת פעילות לא אתית או פעילות שאינה חוקית

שירות דומיין חסוי על ידי חברת דומיין דה נט

חברת דומיין דה נט המתמחה בפתרונות אינטרנט מתקדמים וחדשניים מציעה ללקוחותיה אפשרות לרישום דומיין אנונימי, פעולה המכונה גם 'רישום דומיין חסוי'. באמצעות שירות זה ניתן לרכוש דומיין חדש או למנוע את חשיפת פרטי הקשר של בעל הדומיין למי שיש בבעלותו שם מתחם. לשם רכישת שירות דומיין אנונימי יש להקליד את שם המתחם בחלונית המתאימה באתר. לאחר בדיקה קצרה הנועדה לוודא כי מזמין השירות הוא אכן בעל שם המתחם, יעודכנו פרטי הקשר במאגר המידע של Whois. הפרטים שיוצגו ב- Whois יהיו פרטיה של חברת דומיין דה נט כאשר הבעלות והשליטה בשם הדומיין נשארים בידי הלקוח. חשוב לדעת כי שירות דומיין אנונימי זמין רק לסיומות הבאות: com, info, org, biz ו-net. כמו כן, מי שאינו מנהל את הדומיין שלו באמצעות החברה נדרש להעביר את ניהול שם המתחם לדומיין דה נט, כולל חידוש הדומיין לשנה אחת.

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.