לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
21st אוג 2018 | by: Shimrit Pinto

דומיין דה נט, רשם ישראלי מורשה של ICANN (ארגון האינטרנט העולמי) מתמחה בין השאר ברישום, חידוש והעברת דומיינים, לרבות דומיין בעברית מלאה. דומיין בעברית נחשב לבחירה הנכונה עבור רוב העסקים הממוקמים ופועלים בארץ. הגולשים יכולים להקליד את כתובת האתר בעברית כדי להגיע אליו בקלות, במהירות ובנוחות. דומיין בעברית מלאה מספק יתרונות חשובים לבעל האתר כמו נראות גבוהה ברשת האינטרנט, נגישות מעולה ללקוחותיה ואפשרות לזכור את שם האתר בקלות! יתרון מובהק ברישום דומיין בעברית מלאה הוא הקלדת שם הדומיין ישירות בכתובת ה-URL בצורה נוחה ואינטואיטיבית לגולש. יתרון העסק? לקוחות יכנסו ישירות לאתר ללא היחשפות למתחרים שלהם!

כל היתרונות לרישום דומיינים בעברית מלאה

בחירת דומיין לאתר העסק אינה עניין של מה בכך, יש לכך השפעה ישירה על חשיפת האתר, קידומו ברשת והשלכות נוספות הנודעות למיתוג העסק ובידולו מהמתחרים. קיימים מגוון דומיינים בעברית למכירה וישנה גם אפשרות לרשום דומיין חדש ולרכוש חבילת אחסון מתאימה.

דומיין בעברית מלאה עם סיומת .קום נחשב אטרקטיבי לחברות, ארגונים ועסקים שונים בארץ. במקום לרשום או לרכוש דומיין חדש באנגלית, ניתן כיום לבחור דומיין בעברית ולהציע לגולשים נוחות מרבית וחוויית גלישה מושלמת. ישראלים רבים אינם שולטים בשפה האנגלית וכדי להקל עליהם להגיע לאתר כדאי לבחור בדומיין בעברית. כך למעשה חוסכים מהגולשים טעויות הקלדה באנגלית וגם מגבירים את התנועה לאתר.

לבחירת דומיין בעברית יש חשיבות נוספת הבאה לידי ביטוי במאמצי הקידום והשיווק של האתר ברשת האינטרנט. עם זאת, עליכם לזכור כי בחירת דומיין קליט וקצר שקל לזכור היא הכרחית. כדאי לבחור דומיין בעברית המשקף את פעילות העסק ובמקביל לרישום הדומיין בעברית עם סיומת .קום, לרשום גם שם מתחם תואם עם סיומת .com באנגלית. הסיבה לכך היא מניעת רישום דומיין דומה באנגלית על ידי מתחרה הזוכה לכניסות לאתר שלו מגולשים המחפשים את האתר שלכם ומקלידים דומיין באנגלית ולא בעברית.

יתרון נוסף לרישום דומיין בעברית הוא הקושי לתרגם ללטינית שמות של חברות, מותגים ומוצרים. כך לדוגמה אם מעוניינים לרשום דומיין בעברית עבור עסק המתמחה בעיצוב לוגו, רוב הגולשים יתקשו לזכור ולהקליד דומיין כמו itzuvlogo.

אפשר גם לקנות דומיינים בעברית לשם מסחר ומכירה

לאחר פתיחת רישום הסיומת .קום על ידי Verisign (החברה שמביאה לכם את ה-com.) לדומיינים בעברית, החלו רבים לחפש הזדמנויות כלכליות משתלמות באמצעות רכישת דומיינים קליטים ופופולריים בשפה העברית. ניתן לרכוש דומיינים בעברית המיועדים למכירה ישירות מהאדם המחזיק בהם אך עדיף לפנות לחברת דומיין דה נט המתמחה בנושא ומציעה פתרונות מתקדמים לרישום וקניית דומיינים בעברית,אחסון אתרים, דואר אלקטרוני ופתרונות הגנה דיגיטליים למותגים מובילים.

באמצעות רכישת דומיין בעברית העומד למכירה ניתן לחסוך כאבי ראש בבחירת שם מתחם קליט ורלוונטי לעסק, לקצר תהליכים, לחזק את המותג והנראות שלו ברשת ולאפשר לקהל הלקוחות להגיע בקלות לאתר.

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.