לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
19th דצמ 2019 | by: Shimrit Pinto

 

אתם עומדים לפתוח עסק חדש. רעיון יש! התרגשות יש! ועכשיו צריך לרשום דומיין.

מדוע הדומיין כה חשוב? ובכן… כמו שאין בית ללא שביל גישה, כך גם אין אתר (או מייל עסקי) ללא דומיין. ולכן, כשאתם בוחרים דומיין, יש לוודא שיהיה ברור ופשוט, כדי שהלקוחות העתידים שלכם יגיעו לאתר שלכם בקלות.

אז לפני שניגשים למשימה חשובה זו, הנה כמה כללים שיעזרו לכם :

1.בחרו שם דומיין המשקף את העסק שלכם: בכדי שהלקוחות שלכם ידעו מה המוצר או השירות, חשוב ששם הדומיין יכלול לפחות מילה אחת בעלת משמעות רלוונטית לעסק שלכם. דומיין כזה, יתרום גם לקידום של האתר במנועי החיפוש. כלומר, אם האתר שלכם עוסק בממכר פיצה, דומיין כגון hotpizza.co.il ייתן יתרון משמעותי לאתר שלכם במנועי חיפוש, בקטגורית פיצות.

2.בחרו דומיין ברור לכתיבה: אם ברצונכם להבטיח הקלדה פשוטה, החפה מטעויות של הדומיין שלכם – הימנעו מרישום שם דומיין עם איות, או רצף מספרים ארוכים ומורכבים מידי.

3.היו ידידותיים לנייד: כיום כ- 80% מהגולשים  יגיעו לאתר שלכם דרך הנייד – הימנעו משם דומיין ארוך.

4. הגנו על שם העסק שלכם: על מנת לשמור על שם העסק שלכם ולהגן עליו, יש לבדוק אם השם שאתם רושמים תפוס גם בסיומות מרכזיות אחרות (com, il  ואחרות) באם כן, עדיף לבחור שם אחר אשר פנוי בסיומות המובילות והרלוונטיות (לתחום הפעילות ולאזור הגיאוגרפי בהם תפעלו), על מנת להבטיח שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא יגיעו בטעות לאתר אחר, או של מתחרה וכך אתם עלולים להפסיד מכירות.

5 מיקוד הפנייה למדינות ספציפיות: באם פניכם לחו"ל, השתמשו בסיומת דומיין של המדינה (ccTLD) בה תפעלו, כדי להגיע לקהל המקומי בתפוצה רחבה יותר. לדוגמא, אם אתם בעלי עסק הפונה לקהל בקנדה רשמו את הדומיין עם סיומת www.pizza.ca. כמו כן, יש לבדוק שהדומיין שאתם רושמים אינו תפוס באחת הסיומות האחרות הרלוונטיות עבור תחום הפעילות, על מנת שלא יווצר מצב בו הטרפיק הרלוונטי יגיע לאתר אחר בעל סיומת שונה.

6. השתמשו בשם דומיין בעברית: שם דומיין בעברית מאפשרת הגעה לאתר שלכם בקלות ובמהירות ללא חיפוש מיותר בגוגל.

7. היכן רושמים דומיין? חשוב לרשום דומיין רק באמצעות רשם דומיין מורשה, היות וצריך שיהיה מי שינהל וידאג לו בכל הקשור לתפעול שירות והגנה מפני פריצות.

לפרטים נוספים ולבחירת שם דומיין  – היכנסו לרישום דומיין באתר זה.

בהצלחה!

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.