לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
7th דצמ 2020 | by: Shimrit Pinto

בשעה טובה, רשמתם דומיין עבור העסק שלכם וכעת, צריך לגרום לו לעבוד עבורכם.
בכדי שהדבר יקרה, אתם נדרשים להגדיר מס' הגדרות. אז לפני שנגדיר, חשוב שנבין כמה דברים חשובים:

  1. הדומיין – מהווה בין היתר את הבסיס לאתר ולמייל שלכם (באם רכשתם מייל עסקי) ולכן, הדרך הטובה ביותר להפנות את הגולשים לאתר האינטרנט של העסק שלכם, היא באמצעות כתובת הדומיין. כדי שהקישור הזה יתבצע, עליכם לבצע מספר הגדרות פשוטות שיעזרו לדומיין שלכם "להכיר" את האתר של חברתכם.
  2. דואר אלקטרוני –או בשמו הנפוץ יותר אימייל (Email), מהווה את דרך התקשורת העיקרית עם לקוחות, שותפים עסקיים ספקים ועוד. מייל מאחת האפשרויות החינמיות אינו תורם לזהות המותג ולמקצועיות. בכדי להציג חזות מקצועית, חשוב שכתובת המייל העסקי תהא מבוססת על הדומיין שלכם. על מנת שתוכלו לשלוח ולקבל דואר עליכם לבצע מספר הגדרות. במידה ורכשת את השירות המייל העיסקי בדומיין דה נט, הגדרות אלו יתבצעו באופן אוטומתי, מייד לאחר הרכישה. במקרים אחרים, תצטרכו לפנות לספק ממנו רכשתם את השירות, על מנת לקבל את ההגדרות הנחוצות להפעלת השירות.

מהן הפעולות הנדרשות?

הפעולה ראשונה שיש לבצע, היא לוודא שהדומיין שלכם נרשם בפועל (למשל, בסיומת IL הדבר אינו קורה באופן מיידי). לרוב, הגדרת רשומת ה-DNS מתבצעת באמצעות ממשק הניהול של רשם הדומיין שלכם וזאת מכיוון שברוב המקרים, הדומיין ירשם עם שרתי ה-DNS של הרשם, אלא אם בקשתם אחרת. לא בטוחים? ניתן לבדוק מה הם שרתי ה-DNS בדומיין, באמצעות שירות WHOIS.

ועתה בואו נגדיר את הרשומות:

  1. ניתן להפנות את הדומיין לאתר, באמצעות הגדרת רשומת A (המקשרת בין כתובת IP לדומיין) או רשומת CNAME (המקשרת בין דומיין לדומיין אחר). את ההנחיה באילו מן הרשומות עליכם להגדיר, תוכלו לקבל מחברה המאחסנת את האתר שלכם. גם כאן, במידה ורכשתם את שירות האיחסון בדומיין דה נט, הגדרה זו תתבצע באופן אוטומטי.
  2. בכדי ששם הדומיין שלכם יהפוך גם לכתובת דואר אלקטרוני (אחרי רכישת חבילה מתאימה), תצטרכו להגדיר מספר רשומות ב-DNS. רשומות אלו משתנות משירות אחד למשנהו וצריכות לכלול רשומה מסוג MX (אך לא רק). גם כאן, במקרה ורכשתם את השירות בחברה אחרת, עליכם לקבל את הרשומות ולהגדירן בצורה מדויקת. עבור לקוחות שהצטרפו לשירות מייל עיסקי של דומיין דה נט, הגדרות אלו יתבצעו באופן אוטומטי. בכדי להקטין את הסיכוי שההודעות שתשלחו יחסמו מחשש לספאם, יש להגדיר SPF שהן רשומת TXT, המפרטת בין היתר, את ההרשאות למשלוח דואר. ממשק ניהול רשומות ה-DNS של דומיין דה נט, כולל תבניות של ספקי שירותי הדואר הנפוצים כמו GOOGLE ו-MICROSOFT

למדריך המלא להגדרת הרשומות הכנסו ללינק הזה

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.