לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
24th נוב 2014 | by: דויד פרידמן

אחת הסיומות הפחות מוכרות, שלא בצדק, היא הסיומת .CO ללא IL, רק CO. בארבע השנים שחלפו מאז שהפציעה בשוק הסיומות, משמשת סיומת גלובלית זו תחליף ראוי לכל מי שלא הצליח במהלך המרוץ לאחר הסיומת .Com אבל לא רק. מזמינים אתם לבדוק האם אתם מוכנים לסיומת CO.

האם אתה מוכן לבשורת ה CO.?

  • באיזה תחום האתר שלך? הסיומת מתאימה למגוון רחב של סוגי אתרים – סיומת זו, יכולה להתאים תפיסתית לאתרי נישה מסוגים שונים, מכיוון ש-CO. משמש כקיצור ל-Company, Content, Communities וגם Collaborate ,Communicate או Connect.
  • האם אתה רוצה דומיין גלובלי? כמו הסיומת COM, גם הסיומת CO נחשבת לגלובלית בעיני הגולשים ואף בעיני מנועי החיפוש, לכן, היא מתאימה במיוחד לבעלים של אתר אשר נושא קידום האתר שלו במנועי חיפוש חשוב בעיניו.
  • האם אתה מחפש סיומת קלה לזכירה? כפי שתוכל לראות, מדובר בסיומת קצרה, קלה לאיות ונקלטת בקלות בזיכרון הגולש.
  • האם אתה מחפש דומיין אטרקטיבי? – בניגוד ל-COM ול-CO.IL בהן כבר קשה מאד למצוא שם דומיין ההולם את צרכי האתר שלך, הסיומת CO טרם מוצתה עד תום.
  • האם אתה סובל מהאינפלציה? סיומת CO לא מאלצת אותך "להתפתל". אינפלציית ה-COM וה-CO.IL אף גרמה לכך שהמתעניין בשם דומיין ספציפי חייב להוסיף תווים כ"-" ו"." לשם אתרו. כך נוצרות כתובות אתר קשות לזיכרון ומסובכות לאיות.
  • אם חשוב לך שהאתר שלך יהיה בחברה טובה – במהלך 4 השנים שחלפו מאז השקתה (ב- 2010) חברות בינלאומיות גדולות כגון גוגל, טוויטר וגם אמזון רכשו לעצמן דומיין המסתיים ב-CO. ניתן להסכים, שאם חברות בסדרי גודל כזה רואות את הפוטנציאל הטמון בסיומת הזו, כנראה שאכן יש בה משהו מיוחד.

 

זו ההזדמנות לבדל את האתר שלך!

אתה יכול לתפוס דומיין רלוונטי, קצר וזכיר בסיומת CO

 

אם עד כה בחנו את היתרונות של CO. אחד לאחד למול סיומות אחרות, הנה טוויסט קטן בעלילה שלנו:

בנוסף ליתרונות היחסיים שלה על פני סיומות אחרות, .CO איננה "סתם" עוד סיומת אחת מיני רבות. מאחורי הסיומת הקטנה הזו מסתתר קונספט שלם, המתפקד במידה רבה כקהילה חברתית תומכת ומקדמת רעיונות. מדובר בתפישה שונה של אינטרנט, סביבה יוקרתית לאנשים בעלי חזון, לכאלה שיש להם מה לומר, וזקוקים לעזרה כדי לבטא אותו. תחת הסלוגן "We’re transforming the way people think about web addresses", פועלת קהיליית ה-CO לשנות את התפישה הרווחת כי "סיומת" היא רק מספר האותיות שבסוף כתובת הדומיין שלך.

קפיצה קטנה לאתר Go.Co, וכל מה שידעת עד כה והתבסס על סיומות אינטרנט אחרות, יהפוך לנחלת העבר.
לסיכום: אם אתה מפעיל "סתם" אתר, אין לך מה לחפש בסיומת CO. אם לעומת זאת, אתה רוצה בית אמיתי ויוקרתי לאתר שלך, בית עם "שכנים" איכותיים ולא רק "סיומת" פשוטה לכתובת הדומיין שלך – הקונספט של CO תפור בדיוק בשבילך.

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.