לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
4th נוב 2021 | by: Shimrit Pinto

המסחר האלקטרוני, כמות הרכישות on line, נמצא במגמת עליה בשנים האחרונות והתעצם מאוד בחסות הקורונה.

הלקוח שלכם, שבעבר הלא רחוק הגיע פיזית לחנות: מדד, התנסה ועמד בתור, מעדיף בשנים האחרונות לבצע את קניותיו דרך המכשיר החכם שבידו.

ההבנה ההולכת וגדלה של עסקים, כי הם יכולים לייצר במקביל לעסק הפיזי גם מקור רווח נוסף דיגיטלי, הכריחה אותם ללמוד כיצד לדייק את השירותים, המוצרים וחווית המשתמש, ולהפוך את הרכישה ב on line לחוויית קנייה מותאמת אישית.

בהמשך לכך, ליקטנו עבורכם את התובנות החשובות בקשר למסחר אלקטרוני נכון ל2021 :

קניות on line – נתונים כללים

אז לפני שנעסוק בתובנות קצת מספרים: עפ"י מחקרים אחרונים של חברת Statista הגרמנית, 1 מכל 4 אנשים בעולם מבצע את הקניות ברשת. מספר הקונים ברשת בשנת 2021 גדל ב 900 מילון איש יחסית ל2020 שהם עליה של 4.4%. הנתון הזה היסטרי! ומחזק את ההבנה שהרשת היא זירת הקניות המרכזית עבור רוב אוכלוסית העולם ולכן נדרשת הבנה והערכות נכונה מבחינתכם כבעלי עסק.

תודעת הרכישה מתחילה ברשת

לפי מחקרים מהעת האחרונה, שהתחקו אחר התנהגות המשתמש ברשת עולה כי"תודעת הרכישה" כלומר, בירור הפרטים, ההשואה, המחקר ובדיקת החלופות האפשריות למוצר או שירות, מתבצעות ברשת. כלומר, לא משנה האם הרכישה בפועל תמומש שם או בחנות פיזית, ההכנה לרכישה ולעיתים אף העלאת הצורך מתחילה ברשת. לכן, חשוב מאוד שאתם כבעלי עסק תראו נוכחות בזירה הזו, תוך ניצול הפלטפורמות השונות הקיימות למכירה.

חשוב לייצר חווית קניה טובה, כי הלקוח אינו סבלני

הבנת הצורך של קהל היעד שלכם והתאמת המוצר אליו, הוא אחד הדברים החשובים ביותר, על מנת להפוך לקוח מתעניין ללקוח משלם. התחרות על תשומת ליבו וכיסו של הלקוח שלכם, הפכה אותו לחסר סבלנות לתהליכים שאינם מספקים את הצורך המיידי שלו. לכן, חשוב להבין את האופן שבו הלקוח שלכם מחפש את המוצרים ובאמצעות הידע הזה, לייצר לכל אחד את חוויית הרכישה הייחודית לו.

כמו כן, חשוב למפות את מקורות הטראפיק: האם הלקוחות שלכם מגיעים מהרשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, או טיקטוק, מפרסום ממומן בגוגל מבאנרים או שבכלל מתוכן מקודם או מחיפוש אורגני.

הרוב הגדול של הלקוחות רוכש מהסלולארי:

עפ"י נתוני חברת ה – cash back האמריקאית Ibotta, מעל מחצית מהקניות ברשת מתבצעות דרך הסמארטפון. בהמשך לכך, חשוב לייצר אתר רספונסיבי המותאם למובייל, וכשאנחנו מדברים על התאמה למובייל אנחנו מתכוונים גם להתאמה של אפליקציה ייעודית של החנות, בה ניתן לבצע עסקאות, לקבל הנחות, ליהנות מתוכן איכותי ולהיות חלק מההוויה הכוללת של המותג.

הלקוחות שלכם מעדיפים לשלם בארנקים דיגיטלים ובאפליקציות:

השימוש באמצעי תשלום דיגיטליים (ארנק דיגיטלי, אפליקציות וכרטיסי אשראי) הולכת וגדלה. מחקרים מראים שיותר מ – 42% מהקניות ברשת מתבצעות ב eWallet, – שיטת התשלום מקוונת הכוללת את Apple Pay Samsung Pay ,Google Pay ו- PayPal. ואפליקציות מקומיות כגון BIT, PAYBOX, Pepper pay. תשלום באמצעות כרטיסי אשראי מדורג במקום השני כאמצעי פופולרי לרכישות.

ההבנה כי מרבית הלקוחות הפוטנציאלים מעדיפים שיטות תשלום מקוונות, יכולה לסייע לכם לבנות את האתר שלכם נכון. איפיון נכון של תהליך הרכישה והענקת מגוון אפשרויות סליקה ותשלום, תייצר אצל הלקוחות תחושת ביטחון לבצע אצלכם רכישה באתר.

לסיכום: המסחר האלקטרוני רק הולך ומתרחב והדבר דורש ערנות ופיתוח תהליכי מכירה פשוטים ומותאמים אישית ללקוחות שלכם. כל סוגי העסקים, קטנים כגדולים נדרשים לספק פתרונות, על מנת למקסם את המכירות שלהם באתר.

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.