לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
12th פבר 2015 | by: דויד פרידמן

אחת הסיומות הגמישות והמתאימות ביותר לאתר, מבין יותר מכ-1,000 הסיומות החדשות שנכנסו לתודעה שלנו בשנתיים האחרונות, היא הסיומת .XYZ הסיומת שעשויה להראות "סתמית" ביחס לסיומות .Love או ל-.Club – הפכה ללהיט בעיני בעלי ומקימי האתרים. נתוני ntldstats, מגלים כי מדובר בסיומת המבוקשת ביותר עם מעל ל-788,000 אתרים (המהווים יותר מ-18% מכלל האתרים שמפעיליהם כבר חמדו לעצמם את היתרונות שבסיומות החדשות).

למה לך .XYZ?

  • אם הזמינות חשובה לך – בניגוד לסיומת .Com וסיומת .Co.il בסיומת .XYZ ישנם עדיין דומיינים פנויים רבים, אשר יאפשרו לך לבחור כתובת טובה, קצרה וזכירה, מבלי להתאמץ.
    כיום, נוצר מצב בו מפעיל אתר, המשתמש בדומיין בסיומות ה"מסורתיות" צריך להתפתל ולהפעיל את הדמיון בשילוב מקפים ותווים אחרים בכתובת, כדי למצוא דומיין שיהלום את צרכיו.
  • כאשר נחוצה לך כתובת קצרה ונוחה לזיכרון – חלק גדול מהגולשים המגיעים לאתרים, עושים זאת על ידי הקלדת כתובת הדומיין ישירות בשורת הכתובת של דפדפן האינטרנט שלהם, לכן, חשוב מאד שהכתובת תהיה קליטה. הסיומת .XYZ זכירה מאוד וקליטה מאוד.
    אם אתה רוצה לשמור על אופציות פתוחות – סיומת .XYZ אינה "מגדירה" אותך מראש ואיננה מגבילה את תחום האתר לעיסוק מסוים, בניגוד לסיומות אחרות. כך, תוכל באותה מידה של הצלחה תדמיתית, להעלות אתר שהדומיין שלו MosheCohen.xyz או AviLevy.xyz – שתי האפשרויות פתוחות בפניך, ואינן מגבילות אותך לתחום עיסוק ספציפי.
  • כשאתה פונה לקהל מגוון – בניגוד לסיומות משויכות-מדינה (כ-.Co.il) ובדומה לסיומת .Com, הסיומת .XYZ מאפשרת לך לבנות אתר שפונה לקהל היעד שלך במדינות שונות ולאו דווקא קהל היעד המקומי. יתרון זה חשוב במיוחד למפעילי אתרי מסחר אלקטרוני, אשר מציעים את מוצריהם ללקוחות מכל רחבי העולם, וחשוב להם שלא להיות מסווגים (גיאוגראפית או פוליטית) למדינה ספציפית.
  • אם חדשנות היא המוטו שלך – סיומת .XYZ איננה סיומת "מסורתית" ושגורה, היא צעירה, רעננה וחצופה ולכן מעוררת סקרנות, עניין ותדמית חדשנית, כבר מהרגע הראשון שהגולש מבחין בה.

 

זו ההזדמנות לבדל את האתר שלך!

מעל 1,000 סיומות חדשות נפתחות
ואתה יכול לתפוס דומיין רלוונטי, קצר וזכיר

 

לסיכום, בואו נודה על האמת: אנחנו חיים בעולם תזזיתי, תחרותי, רוחש, מתחדש. בכל יום הטכנולוגיות מתפתחות, מתווספים מתחרים חדשים, מוקמים אתרים מתחרים. אנחנו חייבים לשחות כל הזמן, כמו כריש בים. מי שאיננו עומד בקצב המרוץ לחידוש, נשאר מאחור, טובע, "נרמס" או פשוט נעלם מהמודעות הציבורית. בכל יום, בעלי אתרים מחפשים דרכים חדשות כדי למשוך את תשומת לב הלקוחות הפוטנציאליים שלהם, להתבלט, להיות שונים, מיוחדים ויוצאי דופן. הסיומת .XYZ כבר כאן, והיא מעניקה לך ולאתרך יתרון עצום על המתחרים: כתובת דומיין קצרה, זכירה, גמישה וגלובלית.
מילה שלנו – חבל להירדם בשמירה ולא לנצל את כל מה שיש לה להציע לך, לפני שהדומיינים האטרקטיביים נתפסים.

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.