לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
14th יונ 2018 | by: דויד פרידמן

כמה פעמים שמעתם את האמירה "תמונה שווה אלף מילים"? סביר להניח שכמה עשרות פעמים, עד כדי כך שהיא נמאסה עליכם. אבל, האמירה הזו, לעוסה ושחוקה ככל שתהיה, מוכיחה את עצמה בכל יום, כאשר מדובר בפרסום פוסטים ברשתות החברתיות ובמדיות שיווקיות ותדמיתיות.

באופן לא מפתיע, מסתבר שלא רק אנחנו מכירים את האמירה ונוהגים לפיה, אלא גם המתחרים שלנו. וכך, בעצם אנחנו מגיעים שכולם (ולא רק אנשי מקצוע) מכירים את הטריק של תמונה מושכת עין (כאמצעי לחשיפה לתכנים) ומשתמשים בו בכל פוסט, הרשת מוצפת בתמונות יפהפיות ומושכות, סף הגירוי של הגולשים עולה והם זקוקים לתמונה "חזקה" יותר שתמשוך את תשומת ליבם, ושוב אנחנו נאלצים למצוא תמונה שתבלוט על פני תמונותיהם של המתחרים. חד גדיא, חד גדיא…

הנה מספר דרכים לא שגרתיות שתוכלו להשתמש בהן, כדי להפוך את התמונות שלכם ל-Wow:
• שימוש בדמיון בעת בחירת התמונות – חשיבה יוצאת דופן תמיד תעורר עניין. מציאת זוויות חדשות שאינן נדושות לנושאים ותיקים תקפיץ אותן לעיני הגולש ותמתג אתכם כבעלי דמיון ומעוף.
• זוויות צילום בלתי שגרתיות – אם אתם תוהים כמה "חדשני" אפשר להיות כאשר מצלמים מותג או מוצר צריכה שגור, נסו לצלם אותו מלמטה, מהצד, מתוכו, בכל זווית שאחרים לא חשבו עליה. התוצאות לא תאחרנה להגיע.
• שבירת תבניות שגורות – קל מאד לשקוע בשגרה המנוונת כאשר אתם מחויבים לפרסם מספר פוסטים בשבוע (כחלק מהמערך השיווקי). משרבטים תוכן, מצרפים תמונה כלשהי, וזהו, סמנו V על פרסום. רק שהגולשים ברשתות חברתיות מצביעים מהר מאד ברגליים (או בקליקי עכבר) למפרסמים, דפים או קבוצות שנוהגים כך. לכן, למרות הקושי, התייחסו לכל פוסט או תמונה כאילו הוא מיוחד במינו.
• שילוב לוגו בתמונה – תמונה המכילה את הלוגו שלכם פועלת הרבה יותר טוב, מבחינה תדמיתית, על הגולשים. כמובן שיש לשים לב לנושא זכויות יוצרים ולהקפיד שלא להפר אותן. לחילופין, תוכלו לשלב בתמונה סלוגן או משפט מצחיק/חכם/יוצא דופן. משפט כזה בשילוב עם תמונה טובה יהפכו לויראליים עד מהרה, מאחר וכולנו נהנים לשתף אחרים בדברים מעניינים שמצאנו ברשת.
• אמירה – התמונה איננה צריכה להיות רק אסטטית וקשורה לנושא הפוסט, אלא חייבת להכיל אמירה כלשהי מאחוריה. זו יכולה להיות אמירה חברתית, אקולוגית-ירוקה או כל אמירה אחרת המתכתבת עם האסטרטגיה העסקית, התדמיתית והשיווקית של הארגון.
• התאמת גודל התמונה לפלטפורמת הפרסום – לרשתות החברתיות השונות ישנם דרישות גודל אחרות בהן התמונות מופיעות ונראות במיטבן. תמונות מרוחות או מפוקסלות פשוט אינן אפקטיביות, אולם, היות ומדובר בכמות נכבדה של מידע, נקדיש לכך פוסט שלם בקרוב.

לסיכום:
חשיבה מחוץ לקופסה היא עקרון מפתח שאמור להנחות אתכם בכל פרסום, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתכנים ויזואליים המלווים פוסטים ברשתות חברתיות. יצירת עניין בתמונה תגרום לגולשים להמשיך לעקוב אחריכם ולהיחשף לתכנים, שירותים ומוצרים אותם אתם מציעים להם.

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.