לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
28th יונ 2016 | by: יואב קרן

להציב חכות מבלי לבדוק מידי פעם מה הן העלו ולשפר את הפיתיונות שבהם אתם משתמשים, הוא מעשה חסר טעם לכל הדעות. לכן, בד בבד עם השקעת הזמן והכסף בפרסום, שיווק וקידום, יש להקפיד להישאר עם האצבע על הדופק ולבדוק את האפקטיביות של מהלכים שונים שאנחנו מבצעים, לכוונן ולשפר, על מנת להגיע למקסימום התועלת אותה אנחנו יכולים להפיק מכל מדיה שלנו.

כלי אנליטיקס – על מה ולמה?

גוגל, אשר ידועה בהקשבתה ללקוחותיה המשווקים הגדולים ומקפידה לצייד אותם בכלים יעילים וחיוניים, השיקה לאחרונה את השדרוג לחבילת האנלטיקס שלה (ה-Analytics 360 Suite) אשר מעשירה את ארגז הכלים השיווקי שלנו בשישה כלים, חלקם, חדשים לגמרי:
Google Analytics 360 – הכרנו אותו בעבר בשם Analytics Premium, וכעת, הכלי ישמש כמרכז המדידה, אשר ימפה את מסע הלקוח בכל האתר, ובשילוב עם תוצאות המודעות, יסייע לכם לאמוד בצורה מציאותית את אפקטיביות הפרסום.
Google Attribution 360 – גם כלי זה בצורתו הבסיסית מוכר לנו מהעבר (תחת השם Adometry) אבל גרסתו החדשה תסייע לכם, המפרסמים, בהקצאת תקציבים וביצירת תמהיל השיווק המתאים ביותר לצרכיכם, על בסיס ניתוח הביצועים בכל המכשירים והערוצים.
Google Tag Manager 360 – כלי ניהול התגים, אשר אמנם היה קיים גם קודם, אבל כעת הוכרז לראשונה כ"כלי" העומד בפני עצמו, המאפשר לכם לייעל את תהליכי העבודה.
Google Optimize 360 – מאפשר יצירת מגוון אפשרויות וואריאציות שונות של האתר, כדי להתאים את הגרסה האופטימאלית לכל קהל נתון.
Google Audience Center 360 – הכלי מסייע בטרגוט קהל הלקוחות ומציאת קהלים נוספים בעלי מאפיינים זהים או דומים בקמפיינים, בערוצים ובמכשירים שונים.
Google Data Studio 360 – כלי ניתוח נתונים-אנליטיקס חדש אשר משלב את נתוני מוצרי החבילה במקורות נוספים, לצורך יצירת דוחות אינטר-אקטיביים אמיתיים ומקיפים.

בעוד את שלושה הכלים הראשונים הכרנו בגרסה זו או אחרת בעבר, שלושה הכלים הסוגרים את הרשימה מוצעים למפרסמים בגרסת הבטא שלהם. למרות זאת, ניתן לראות כי מדובר בניסיון כן ומוצלח מצידה של גוגל להתעלות מעל לשלב של אספקת נתונים גולמיים (אשר זקוקים לעיבוד רב כדי שיהיו שווים משהו) ולהגיע למצב בו היא מספקת למפרסמים את כל הכלים הנדרשים כדי למטב את הנתונים הנאספים מהערוצים והמכשירים השונים ולהפיק מהם את מרב התועלת.

לסיכום:

אין ספק שגוגל עושה כל שביכולתה כדי להשאיר אותנו (כמפרסמים) תחת ה"מטריה" הכוללת של הכלים שלה, תוך כדי הפיכת העסקה כדאית לכל הצדדים. נראה כי המגמה בה החלה עם כלי האנליטיקס – מידע הוא כוח, צוברת תאוצה ובקרוב מאד נוכל ליהנות מעוד כלי BI שיציגו לנו מסקנות ומגמות במקום נתונים ומספרים גולמיים.

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.