לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
15th ספט 2016 | by: דויד פרידמן

בפוסט הראשון סיפרנו לכם על רשת הסימניות החברתית פינטרסט, על העסקים להם מתאים לשווק בה ועל הקהל שאתם צפויים למצוא בה. בפוסט הזה נגלה איך נרשמים לפינטרסט כעסק ואיך מתחילים לנעוץ בשביל להפיץ תכנים וכמובן – לקדם מוצרים ושירותים.

הרשמה לפינטרסט לעסקים

לפני שנרשמים, חשוב לוודא שנרשמים לסוג הנכון של חשבון. בעוד גם החשבונות הפרטיים וגם העסקיים הם חשבונות חינם בפינטרסט, לחשבונות עסקיים יש גישה לכלים שימושיים עבורכם כמו מידע וסטטיסטיקות, נעיצות מקודמות בתשלום ועוד. הרשמה לחשבון פינטרסט עסקי ניתן לעשות באתר יעודי לכך (ולא באתר הרגיל) – Pinterest Business.

pinterestjoin

ההרשמה די פשוטה – יש צורך בכתובת דואר אלקטרוני, סיסמה, שם העסק, תחום העיסוק וכתובת אתר. למרות ששדה כתובת האתר הוא אופציונאלי כדאי מאוד למלא אותו. בשלב הבא תתבקשו לבחור את הנושאים הרלוונטיים עבורכם. בחרו את התחומים הקרובים ביותר לעיסוק שלכם בקפידה, כי אלה יהוו מעין רשת התחלתית בה יופיע גם המותג שלכם.

פרופיל עסקי בפינטרסט

כעת יש למלא את הפרופיל שלכם עם פרטים נוספים אודות העסק שלכם. את הגדרות הפרופיל תמצאו בלחיצה על הנעץ בפינה הימנית בראש הדף ומשם בבחירה ב-Settings. כאן תוכלו למלא בין היתר פרטים על העסק, להוסיף תמונת פרופיל ולקשר את כתובת האתר שלכם לפרופיל זה. קישור כתובת הפרופיל הוא שלב חשוב. כשהאתר שלכם מקושר לפרופיל, נעיצות של תכנים מהחנות המקוונת שלכם (ומהאתר בכלל) יזכו לקישור אוטומטי לפרופיל שלכם ברשת. הממשק של האתר די פשוט וידידותי. עם כניסתם לפינטרסט תקבלו את הפיד האינסופי שלכם עם נעיצות מתחומי העניין שבחרתם בעת ההרשמה. בראש הדף תראו גישה לאנליטיקה, שדה חיפוש ותפריט קטגוריות באתר. בצד שמאל נמצאים כפתורי הפעילות – הפלוס שיאפשרו לכם להוסיף נעיצות ובלון השיחה שיציג נוטיפיקציות על הנעיצות שלכם, הודעות ופעילות פינטרסט סביב המותג שלכם.

pinterest-navigation

נעצים בכל מקום

אחד היתרונות של פינטרסט לעסקים הוא באפשרות להטמיע כפתורי שיתוף בפינטרסט בתוך האתר או האפליקציה שלכם, ואז לעקוב אחר הפופולריות של נעיצות התכנים והמוצרים שלכם ברחבי רשת פינטרסט. עוד יתרון מגניב הוא כפתור ישיר לרכישה של מוצרים בפינטרסט – Buyable Pins שכדאי לכם מאוד לבדוק אם יש לכם חנות מקוונת באתר שמבוססת על אחת הפלטפורמות הנתמכות. כשמדובר בנעיצות ממומנות (Promoted Pins), אז נכון לזמן כתיבת שורות אלה השירות זמין רק למשווקים בארה"ב, קנדה והממלכה המאוחדת. פירוש הדבר הוא שבשלב הנוכחי יש למותגים ישראלים את היתרון של תחרות מקומית אחידה שדורשת יותר יצירתיות מאשר תקציב פרסום. אז בהיעדר תקציב פרסום גדול לרשת הנישתית הזו – זה הזמן להיות יצירתיים בשביל למשוך תשומת לב.

נעיצה ראשונה

כעת, משיש לכם פרופיל ברשת פינטרסט אתם יכולים להתחיל לנעוץ. גם אם טרם הטמעתם את כפתורי השמירה באתר שלכם, כדאי שהפרופיל שלכם יכלול תוכן כלשהו כבר עם הקמתו, בדומה לפרופיל בכל רשת חברתית אחרת. לפני שתוכלו לנעוץ משהו, צריך שיהיה איפה לנעוץ אותו. לשם כך, תצטרכו ליצור את לוח השעם הווירטואלי הראשון שלכם – pinboard. מן הסתם, האוסף הראשון יכלול מוצרים ושירותים שאתם מציעים. ליצירת לוח אוסף ראשון, גשו לפרופיל שלכם ולחצו על הכפתור האדום Create Board. כעת, תנו שם, תיאור וקטגוריה לאוסף שלכם. ספקו כמה שיותר מידע על התכנים שצפויים להופיע בלוח זה. תוכלו גם להוסיף שותפים ללוח – משתמשים ברשת שיוכלו להוסיף תכנים לאוסף.

pinterest-create-board

כעת תוכלו להוסיף נעצים, לערוך נעיצות ניסיון שתעשו ולחקור את הפלטפורמה. בחלק הבא של המדריך נספר לכם איך להפיק את המירב מפינטרסט, איך למשוך עוקבים, מה כדאי לפרסם ומתי. נעיצה נעימה!

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.