לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
22nd מאי 2022 | by: Shimrit Pinto

שירות אחסון אתרי אינטרנט מיועד לבעלי אתרים הזקוקים לפתרון מקצועי לאירוח האתר שלהם. יש מגוון חבילות וסוגי אירוח אתרים, כאשר בחירת ספק השירות לאחסון האתר היא קריטית למהירות עליית דפי האתר והיא משפיעה גם על קידומו בגוגל. לכן, חשוב לבחור חבילת אחסון אתרים מחברה מקצועית ומובילה, בהתאמה מלאה לטראפיק החודשי הצפוי, לשטח האחסון הנדרש ולמספר תיבות המייל.

חברת דומיין דה נט מספקת קשת רחבה של פתרונות אינטרנט לחברות, לארגונים ופרטיים. החברה מתמחה בקנייה, רישום והעברת דומיין, מתן פתרונות הגנה ואבטחת מותגים ברשת האינטרנט ובשירותי אירוח אתרים קטנים וגדולים.

סוגי אחסון נפוצים ברשת האינטרנט

שירות בסיסי לאירוח אתרי אינטרנט כולל אחסון דפי האתר אותם ניתן להעלות לשרת האירוח באמצעות ממשק ייעודי להעלאת קבצים או בעזרת אמצעים נפוצים כמו FTP. המשתנים העיקריים בחבילות אחסון אתרים הם: סוג האחסון (שרת ייעודי או משותף), נפח האחסון, תעבורה חודשית, תמיכה בשפות תכנות (כגון PHP, ASP), תמיכה במסד נתונים, סוג האבטחה ( SSLוכדומה), גיבוי, מספר תיבות דואר וכיוצא בזה.

סוגי האחסון הנפוצים הם:

  • אחסון אתרים חינמי – שירותי אחסון מסוג Free Hosting קורצים לרבים בגלל החיסכון בעלויות אירוח האתר. עם זאת החברות נוהגות לשנות את דפי האתרים, להוסיף פרסומות והחבילה מוגבלת יחסית בהשוואה לחברות המציעות אחסון אתרים בתשלום.
  • אחסון אתרים שיתופי שירותי אחסון מסוג Shared Hosting נחשבים לרוב ליעילים ולאיכותיים. בשירות זה מאחסנים מספר אתרים על גבי אותו שרת והאתרים משתמשים באותם המשאבים של השרת (מעבד, זיכרון וכדומה).
  • אחסון אתרים מיני ייעודי – שירותי אחסון מסוג Virtual Private Server נחשבים למומלצים ביותר. כל לקוח זוכה למחיצה ייעודית לאחסון הקבצים של האתר ולהקצאת משאבי המערכת. בכל מחיצה מותקנת מערכת הפעלה נפרדת.

מומלץ לוותר על שירותי אחסון חינמיים בשל מגבלות השירות והפרסומות. כמו כן, מנועי החיפוש "מפחיתים ניקוד" לאתרים המאוחסנים בשירות חינמי וגם הגולשים עלולים לנטוש את האתר בגלל ריבוי פרסומות, וזמן טעינה ארוך ועוד.. מעבר לכך, רוב ספקי אחסון אתרים חינמיים אינם מעניקים שירותי תמיכה וגיבוי, ואבטחת האתר ירודה יותר בהשוואה לשירות הניתן בחברות מקצועיות ומתקדמות לאחסון אתרים.

שירותי אירוח אתרים בחברת דומיין דה נט

חברת דומיין זה נט מהווה רשם מורשה ישראלי של ארגון האינטרנט העולמי. כחברה מובילה בתחומה היא מציעה גם שירותי אירוח אתרים ברמה הגבוהה ביותר, ובהתאמה מושלמת לצורכי הלקוח ומאפייני האתר או האתרים שברצונו לאחסן. החברה מציעה 3 חבילות אחסון בשרת שיתופי ו-3 אופציות לאירוח אתרים בשרת וירטואלי (VPS).

חבילות אחסון בשרת VPS

Silver– שירות בסיסי וגמישות מירבית במחיר אטרקטיבי הכולל MB256 ותעבורה GB75.
Gold– חבילת אירוח אתרים מוגדלת בניהול עצמאי הכוללת זיכרון בנפחMB512 ותעבורה GB100.
Platinum– חבילה אטרקטיבית לבעלי אתרים גדולים הכוללת זיכרון של GB1 ונפח תעבורה GB200.

חבילות אחסון בשרת שיתופי

Basic– חבילה מושלמת לאתרים קטנים עם טראפיק נמוך, עם זיכרון GB1 ותעבורה חודשית GB5.
Advance– חבילה משתלמת המתאימה לרוב האתרים, זיכרון GB20 ותעבורה בנפח GB25.
Premium– חבילה מושלמת לאתרים גדולים או עם טראפיק גבוה, החבילה כוללת נפח אחסון של GB300 ותעבורה חודשית GB50.

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.