לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
7th דצמ 2021 | by: Shimrit Pinto

הסמארטפון הפך עם השנים לכלי חיוני שאי אפשר להסתדר בלעדיו ועם עלייתו של הסמארטפון – כך גם התחזק הצורך באתר רספונסיבי שידע להציג את תוכן האתרים במגוון המכשירים שאינם המחשב הביתי.

הטלפון הסלולרי הפך עם הזמן ממכשיר שתפקידו העיקרי הוא לקיים שיחות – לסוג של מחשב, שבו מרוכז רוב הידע אודותינו. החל מהתמונות שלנו, מידע אישי, סיסמאות לבנק, המוזיקה שאנו אוהבים וכלה באפליקציות לאתרים נבחרים. המכשיר הקטן הזה שמונח בכף ידו של כל אחד מאיתנו, הוא עולם ומלואו.

מתוך ההבנה הזו, כל עסק שמכבד את עצמו נדרש להתאים את האתר שלו למכשירים סלולריים. כשמדובר על התאמה, אנו מתכוונים להתאמת החוויה שאתם מעניקים למשתמש שלכם, הן ברמה התפעולית והן ברמה הוויזואלית. חווית משתמש איכותית וידידותית, מגבירה את משך זמן השהייה של הגולש באתר ואת אחוזי ההמרה ללידים, שבסופו של יום מתורגמים למכירה.

כיום, כש % 60 מהחיפושים ב Google נעשים בטלפון הנייד, כ 50% מהגלישה נעשית דרך המובייל ו40% מהרכישות נעשות דרך הסמארטפון – התאמת האתר שלכם למובייל היא חובה.

מהי רספונסיביות?

אתר רספונסיבי הוא אתר בו הושקעו מאמצי פיתוח גדולים כדי להבטיח שהעיצוב שלו יהיה נעים לעין ונוח לשימוש בכל סוגי המכשירים הדיגיטליים.

חשוב להבין, כי עיצוב אתר רסופנסיבי אינו שכפול של האתר הקיים לכל מכשיר, אלא התאמה אוטומטית בטכנולוגיה מתקדמת, למגוון רחב של מכשירים. פועל יוצא מכך הוא שכתובת האתר אינה משתנה ולכן מנועי החיפוש מוצאים אתו בקלות וקידום האתר אינו נפגע.

על מה חשוב להקפיד בבניית אתר רספונסיבי:

ממשק נח: על מנת לספק חוויה מהירה ונוחה למשתמש שלכם, חשוב שגודל האלמנטים באתר שלכם יהיה נוח ולחיץ ללא מאמץ. התאמת הכפתורים, הסרטונים, והמקומות בהם אתם מניעים אותו לפעולה לנייד, תבטיח שהמשתמש שלכם יישאר זמן רב באתר.

שמירה על קנה מידה: אתר רספונסיבי הוא אתר המותאם לגודל המסך בו הוא נפתח ולכן בעיצוב ובפיתוח של אתר כזה, יש לדאוג להתאמה אוטומטית לטווח רחב של גודל מסכים ומערכות הפעלה.

קיצור תהליכים: רוב הצרכנים צורכים תוכן בנייד תוך כדי פעילות נוספת, ולכן חלוקת הקשב שלהם אינה תמיד במלואה. לכן, חשוב להתאים את האופן שבו מוצג התוכן למצב זה. חלק מהכלים על מנת לבצע זאת הם אינפוגרפיקות (שילוב של  תמונות וטקסט להעברת אינפורמציה) על פני טקסט בלתי נגמר, שימוש בדפדוף ע"י החלקת האצבע, במקום בגלילה, הפחתת מס' הלחיצות שהמשתמש צריך לעבור עד שמגיע למוצר, שירות או מידע שחיפש. יצירת תהליכים פשוטים וברורים מקצרים את הדרך של הגולשים למבוקשם, ועוזרים לכם להניע את הגולשים למטרה בקלות וביעילות.

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.