לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
5th אוג 2018 | by: דויד פרידמן

בואו נשים את הדברים על השולחן: למרות שלכולם כיום יש אתר, אין טעם רב באתר, בכאב הראש ובעלויות שהוא מביא איתו (קניית דומיין, שרת האחסון, עיצוב גרפי, בניית אתר, תחזוקה שלו) אם הוא איננו מביא את התועלת המצופה ממנו (בניית תדמית, הבאת לידים למכירות או אפילו מכירה בפועל). אולם, על מנת שהאתר ישיג את מטרתו, גולש (לקוח חדש) צריך להגיע אליו.

איך להתאים אתר לקידום

בהנחה שעקרונות הפעולה של גוגל מוכרים לך, הנה מספר נקודות חשובות שעליהן יש צורך לשים את הדגש כבר בשלב תכנון האתר:

מהירות הטעינה של האתר

האתר צריך להטען במהירות הרבה ביותר האפשרית. מהירות זו תלויה בגורמים רבים החל במשקלו של העמוד (למשל, תמונות כבדות ואלמנטי מולטימדיה יוצרים עמוד "כבד" אשר נטען בעצלתיים), דרך משקלם של הקודים הנמצאים באתר (קודי Css ו- JavaScript כבדים או כאלה שאינם ממוקמים במקום הנכון עבורם, שורות קוד ורווחים לא נחוצים וכן הלאה) וכלה, אפילו, בנתוני שרת האחסון של האתר.

תגיות וכותרות

גוגל אוהב אתרים מסודרים, המכילים כותרות מסודרות, תגיות Meta המציגות מידע בצורה ברורה ומילות מפתח "נכונות":

  • תג Meta Keywords – מילות וביטויי מפתח לחיפוש, אשר בעזרתם יגיע הגולשים לאתר שלך.
  • תג Meta Description – מספר משפטים שמתארים את תוכנו של האתר. אורכו מוגבל ל-160 תווים (גם רווחים וסימני פיסוק נספרים) ש"נשלפים" על ידי גוגל, ולכן, יש לכתוב אותו בצורה מזמינה ככל האפשר ולשלב בו בצורה זורמת ולא מאולצת ביטויי המפתח שיובילו לאתר.
  • Title – כותרת העמוד- לכותרת הדף ישנה חשיבות רבה ולכן, יש להתאים את ה-Title לתוכן הדף ולשלב בה את ביטויי המפתח העיקריים המתמצתים את תוכנו של הדף.

לסיכום:

חלפו הימים בהם כל בן עשרה יכול היה לבנות אתר ולהקפיץ אותו ישירות למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש… הדרך הנפוצה ביותר כיום, בה מגיעים גולשים אל אתרים שהם אינם מכירים, היא חיפוש במנועי חיפוש (ואם אנחנו כבר כנים עד הסוף, מדובר, לרוב, במנוע החיפוש של גוגל). לכן, כבר בשלבי האפיון והתכנון של האתר, יש להתחשב במנוע החיפוש של גוגל כגורם מכריע, אשר מכתיב איך ייראה האתר שלנו, מה הוא יכיל וכן הלאה.

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.