לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
21st פבר 2016 | by: דויד פרידמן

במקום לתת לכם סקירה של אתרים מעניינים ומקוריים שמשתמשים בסיומות החדשות, החלטנו לתת לכם רשימה של רעיונות יצירתיים ומגניבים לאתרים שהיינו רוצים לראות. וכאלה שאנחנו מאמינים שיצליחו. חושבים על פתיחת אתר או בלוג לביזנס או פלז'ר? הרשימה הזו תתן לכם לפחות כיוון אחד.

רובנו מבטאים את עצמנו כיום במדיה החברתית, וגם הפעילות העסקית שלנו נודדת לה בהדרגה מה-Web לסושיאל. אך לנוכחות רשת מחוץ למדיה החברתית יש עדיין ערך אדיר עבור עסקים וגם משתמשים פרטיים, ואין לזלזל בערך זה.

למדיה החברתית חסרונות רבים הן עבור יצרני תוכן והן עבור הלקוחות והצרכנים. למשל – התוכן בפלטפורמות הסושיאל "אובד" אחרי זמן די קצר במורד הפיד. גם אם יש לו ערך ארוך טווח, קשה מאוד לאתר אותו לאחר שפורסם וקודם לראשונה. בנוסף, לתכנים במדיה החברתית יש אורך מוגבל יחסית ומגבלות בסוגי התכנים שניתן לכלול (למשל, אי אפשר לשלב תמונות וסרטונים באותו פריט תוכן). בעוד מסרים קצרים מתאימים חלק מהזמן עבור חלק מהלקוחות והשווקים, בשביל לייצר תוכן בעל ערך באמת, יש צורך ביותר תוים, יותר מקום לפורמטים שונים ופלטפורמה גמישה יותר מאשר פייסבוק או טוויטר.

הסיומות החדשות (gTLD) מספקות לעסקים ומשתמשים פרטיים מקום להקים אתרים או להפנות לדפים באתר הקיים עם כתובות קצרות, ענייניות ומתאימות לשוק והתחום. אספנו עבורכם 5 רעיונות מגניבים שיכולים לעזור לכם להקים את האתר הוויראלי הבא, לקדם את העסק שלכם ברשת. או שניהם.

1. לכולם יש דיעה – review.

בניגוד לסיומת feedback. שכתבנו עליה בעבר, לסיומת review. יש הרבה פחות מגבלות. עבור משתמשים פרטיים, מדובר באחלה מקום להקים בלוג סקירות. הרי כולנו משתמשים כל הזמן במוצרים ושירותים שונים. אז למה לא לכתוב את דעתנו במקום קצת יותר קבוע מאשר פייסבוק? עבור עסקים שמסתמכים במידה רבה על ביקורות והמלצות, כתובת עם שם העסק וסיומת review. יכולה לסייע למשתמשים למצוא את הסקירות שהם מחפשים בלי לחטט בפייסבוק, גוגל או אתר העסק. כך תוכלו להבליט את התגובות החיוביות של לקוחותכם, בעוד אתם מטפלים בתגובות השליליות ברמת הפלטפורמה בה הוגשו.

2. יש סיבה למסיבה – party.

עורכים אירוע מיוחד או ליין מסיבות? רוצים לזכור מסיבה ולשתף את התמונות ממנה? אז הסיומת הזו עבורכם! במקום לפרסם את התמונות מאירוע החתונה או הכנס העסקי, תוכלו לשתף אותן בגלריה באתר בצורה שלא יאבדו ולכם תהיה השליטה על התגובות שמתפרסמות. אמנם, מדובר באתר בעל אורך חיים מוגבל (אלא אם מדובר בליין מסיבות ותיק במיוחד), אבל גם עלות הכתובת לשנה בלבד ועלויות האחסון – זניחים למדי.

3. וידאו חי לצופים מרחוק – webcam.

אלא אם אתם חושבים על הקמה של גירסה מקוונת של האח הגדול, הסיומת הזו מתאימה בעיקר לעסקים שיש להם מצלמות רשת. וכמובן מוצרים או שירותים שמתאים לשווק באופן זה. למשל, עמותה לאימוץ חיות מחמד יכולה להרוויח המון תשומת לב (וגם תרומות!) אם תאפשר צפייה מקוונת בחתלתולים וכלבלבים באתר עם סיומת webcam. עלויות ההקמה כמעט אפסיות, אבל הערך עבור כל המעורבים יכול להיות אדיר.

4. יוצאים לבילוי עם date.

אמנם הסיומת מכוונת לאתרי הכרויות בעיקר, אבל אין שום סיבה ליישם אותה בצורה אחרת. למשל, אם יש בבעלותכם מסעדה או אטרקציה רומנטית אחרת, תוכלו להקים דף נחיתה מיוחד בסיומת date. בשביל למשוך בני זוג שמתכננים הפתעה עם הצעות והטבות מיוחדות עבורם.

5. סיומת מנצחת – win.

אי אפשר לטעות עם סיומת מנצחת כזו. החל מאתרי מעריצים של קבוצות ספורט ומועמדים בתכניות ריאליטי, וכלה בדפים של תחרויות ומבצעים – השמיים הם הגבול. אז עכשיו תורכם להיות יצירתיים. אילו אתרים מנצחים אתם חושבים שמתאימה להם הסיומת win. ?

כל הסיומות מעלה (ועוד לא מעט אחרות) מוצעות בחודש פברואר 2016 במחיר מוזל של 4 שקלים בלבד לכתובת (לא כולל כתובות פרמיום מיוחדות) לשנה הראשונה. כבר חשבתם על רעיונות מהרשימה שתוכלו ליישם? עכשיו בואו לבדוק אם שם המתחם פנוי!

CoverBillboard

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.