לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
1st נוב 2016 | by: דויד פרידמן

כבר הקמתם חשבון עסקי בפינטרסט, יצרתם כמה אוספים ואפילו צברתם עוקבים. אבל מה בדיוק צריך לעשות וכיצד לעשות זאת, בשביל להצליח ולמצות את הפוטנציאל של פינטרסט להגדיל את רווחי העסק שלכם?

כל המרבה

השתדלו להעלות ולשתף כמה שיותר תוכן שרלוונטי לקהל העוקבים שלכם ולקהל הלקוחות הפוטנציאליים. ההמלצות לעסקים בינלאומיים ומותגים היא לדאוג לתפוקה של בין 5 ל-30 נעיצות מדי יום, כשהמיקוד הוא כמובן על תוכן איכותי ורלוונטי.

הגודל כן קובע

הסטטיסטיקה טוענת שתמונות בגובה העולה על 800 פיקסלים מקבלות יותר שיתופים. הגודל המקובל לתמונות ברשת הוא 736×1102 פיקסלים.

קצר וקולע

כשזה מגיע לטקסטים, עדיף דווקא לצמצם אבל לספק גם ערך מוסף. הנעיצות שזוכות למספר השיתופים הגבוה ביותר הן נעיצות שמכילות פחות מ-300 תווים. עוד תכונה משותפת לתוכן פופולרי – אינפורמטיביות. תוכן אינפורמטיבי ומעניין זוכה ל-30 אחוזים יותר מעורבות (engagement) מצד הגולשים בפינטרסט.

לא רק כמות, גם איכות

גודל התמונות וכמות הנעיצות היומית שלכם לא יעזרו אם התוכן שאתם משתפים אינו מעניין או רלוונטי לקהל היעד שלכם, או אם התמונות שהעלתם לא מושכות או באיכות נמוכה מדי. הקפידו על תכנים מגוונים ועל אוספים מסודרים שכוללים לא רק את המוצרים שלכם, אלא גם טיפים, מדריכים, קישורים לבלוג שלכם ועוד. לדוגמה, מסעדה יכולה לשתף מתוכנים נבחרים למנות מהתפריט, ביקורות בתקשורת וכדומה. זיכרו שהתוכן ויזואלי ברובו וזהו טבעה של הרשת. עם זאת, אין מניעה מלשתף קישורים לצד התמונות שתפקידן למשוך את תשומת לב הגולשים.

עושים סדר

חשוב לשמור על סדר וקונסיסטנטיות באוספי הנעיצות שלכם. תנו לאוספים שמות אינפורמטיביים ומושכים. לדוגמה: מנות מושלמות לשבועות או הסגנונות שיעשו את הקיץ.

המחיר כן קובע

השתדלנו לכלול מחירים בנעיצות המוצרים שלכם. נעיצות מוצרים שכוללות את מחיר המוצר זוכות ל-36 אחוזים יותר לייקים מאשר נעיצות מוצרים ללא מחיר.

קריאה לפעולה

הוספת קריאה לפעולה בתיאור הנעיצה תעלה את מעורבות הגולשים בפינטרסט ב-80 אחוזים בממוצע. לדוגמה: קרא עוד, הורידו עכשיו, הצטרפו באתר, שתפו עמנו את דעתכם וכמובן: הזמיני כעת. להזכירכם – רוב משתמשי פינטרסט הן בכלל משתמשות.

להעתיק ולגנוב (קצת)

זה נשמע טיפ מוזר במקצת, אבל הדרך הטובה ביותר להישאר עם האצבע על הדופק של הטרנדים ומובילי הדיעה בפינטרסט היא פשוט לראות מה עושים אחרים ומצליח. אם נתקלתם במתחרים שלכם או מותגים שפועלים באותו שוק כמוכם שמשווקים בפינטרסט וזה עובד להם? נסו לראות מה הם עושים נכון ופשוט שכפלו את האסטרטגיה כך שתתאים למותג והעסק שלכם.

עוד טריק מלוכלך מעט הוא לראות מי עוקב בפינטרסט אחרי אותם מתחרים ולעקוב אחריהם גם כן בשביל למשוך את תשומת לבם, ובתקווה לזכות בעוקבים שכבר מתעניינים בתחום בו אתם פועלים. עם זאת, זיכרו שהעתקה בוטה ומעקב אחרי מספר גדול מדי של משתמשים יגרמו לחשבון שלכם להיראות חשוד בעיניי משתמשים, אז כדאי מאוד לאזן ולהקפיד.

שתפו את הלקוחות ושהלקוחות ישתפו

בנוסף לאפשרות המומלצת להטמיע כפתורי שיתוף בפינטרסט באתר שלכם, כדאי לכם גם להזמין את לקוחותיכם הקיימים לעקוב אחרי החשבון שלכם ברשת החברתית הזו. כך תוכלו להגדיל את מספר העוקבים שלכם וגם לתת ללקוחותיכם עוד פלטפורמה להיחשף לתכנים שלכם.

לא רק תוכן מקורי

מן הסתם ששיתוף של תוכן מקורי עדיף תמיד על מחזור תוכן. עם זאת, אחד הדברים שמייחדים את פינטרסט הוא האופן בו משתמשים משתפים תוכן – אוספים. כדי לכם ליצור אוספים שאינם נוגעים למותג אלא לעולם התוכן שלו. למשל, מכון יופי יכול לשתף לא רק את שירותיו ותמונות של לקוחות, אלא גם יצירות מניקור מפוארות שמצאו בפינטרסט או מדריכי איפור מגניבים במיוחד. הלקוחות יעריכו את תשומת הלב והערך המוסף, והעסק יזכה לעוד עוקבים ולקוחות פוטנציאליים.

יש לכם טיפים משלכם? מוזמנים לספר לנו בתגובות!

ואם פספסתם את החלקים הקודמים בסידרת "פינטרסט לעסקים":

– פינטרסט לעסקים (חלק 1) – נעיצה נעימה

– פינטרסט לעסקים (חלק 2) – מתחילים לנעוץ

דויד פרידמן

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.