לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
13th נוב 2017 | by: יואב קרן

אם יש ברשותכם אתר (ובימינו, לכל עסק יש לפחות אתר אחד, כך שסביר להניח שיש לכם), אחת המילים שבוודאי יצא לכם לשמוע הרבה היא טראפיק (תעבורה, תנועה לאתר). מאחר וכפי שכולנו כבר גילינו, בניית אתר איננה סופו של הסיפור, אלא רק תחילתו, יצירת התעבורה, זרם של גולשים שיגיעו לאתר שלכם, היא השלב הבא שלכם. ליצירת תעבורה לאתרים מסוגים שונים, ישנן אינספור גישות שונות, שלכל אחת מהן התאמה לסוג האתר הספציפי (למשל, יצירת תעבורה ועיבויה לאתר מכירות תעשנה בדרך שונה לגמרי מאלה של אתר תדמית), אבל ישנן גם דרכים שנוגעות לכל האתרים, בלי קשר לסוגם. הפעם, ריכזנו עבורכם עשר מהדרכים היעילות האלה.

1. בחנו את ביצועי האתר שלכם ושפרו אותם
לפני כל דבר אחר, בדקו כי האתר שלכם עולה כמות שצריך בכל האביזרים אליהם אתם פונים (על בניית אתר רספונסיבי, תוכלו לקרוא כאן) ובצעו אופטימיזציה למהירות האתר.

2. אם אינכם יודעים מה אתם צריכים לעשות, בדקו מה עושים המתחרים
הדרך הקלה והקצרה ביותר, היא להתגלח על זקנם של אחרים. לכן, בדקו מה עושים המתחרים הרציניים שלכם, ואמצו לעצמכם את הקונספטים הכלליים שבהם הם פועלים.

3. קחו חלק בפורומים רלוונטיים לתחומכם
חפשו פורומים העוסקים בתחום העיסוק שלכם והתחילו להשתתף בהם. מומלץ לקרוא בקפידה את כללי הפורטלים השונים, מאחר וחלק מהם מאפשרים פרסום גלוי או סמוי (למשל, סלוגן עסקי או קישור בחתימה של הפרופיל) של בית העסק, ואילו אחרים אוסרים זאת. גם בפורטלים שאוסרים זאת, תוכלו לעקוף את האיסור בעדינות, על ידי שילוב המידע בתגובות שלכם. לדוגמה – "אני, כעובד דומיין דה נט, יודע כמה חשוב לקדם אתר בצורה הנכונה".

4. "ארחו" סלבס או אושיות מתחום העיסוק שלכם באתר
פוסט אורח (בבלוג שבאתר) או מאמר אורח (במידע והאתר שלכם מכיל סקציית מאמרים) יכולים לחשוף את האתר שלכם לקהלים חדשים.

5. אפשרו שיתוף התכנים מהאתר שלכם ברשתות החברתיות
הקלו על מי שרוצה לשתף תכנים מהאתר שלכם, על ידי אופציות שיתוף המובנות באתר עצמו, כשאתם עושים שימוש בתוספים מובנים כמו Simple Share Buttons Adder.

6. שימו דגש על יצירת תוכן ויראלי
מאמרים ופוסטים מוצלחים הופכים עד מהרה לנחלת הכלל ומשותפים ברשתות החברתיות, בעיקר בפייסבוק. הקפידו ליצר תכנים שיש להם ערך מוסף לגולש, בין אם הערך הזה הוא מקצועי, אינפורמטיבי או משעשע.

7. השתמשו בתמונות, בסרטונים ובשידור חי
כל אחד מהם יכול להעניק עניין נוסף באתר ובפוסטים שלכם בפייסבוק וליצור את הבאזז הנדרש כדי שאנשים חדשים ייחשפו לקיומכם. כמובן, במידה ומדובר בשילוב באתר, רצוי לבדוק אם שילוב סרטון, למשל, איננו מכביד על האתר. במקרה כזה, תוכלו לאחסן את הסרטון בפייסבוק, ולהציג אותו באתר באמצעות קישור.

8. טפחו את הדף העסקי שלכם בפייסבוק
פלטפורמת הפייסבוק מאפשרת חשיפה לקהל גדול ומגוון (ובעיקר, כזה שעדיין איננו מכיר את האתר שלכם) דרך דפים עסקיים, גם כאשר לא מדובר בקידום ממומן. בדף כזה, כמובן, אל תשכחו להוסיף באינפורמציה גם קישור לאתר שלכם.

9. אם המוצר או השירות שלכם פונים לקהל העסקי – פתחו פרופיל בלינקדאין
כן, אנחנו יודעים, מדובר בפלטפורמה מאתגרת במקצת, אבל אין ברירה. אם אתם עוסקים ב-B2B, אתם חייבים ליצור נראות הולמת גם שם.

10. אל תשכחו לרגע שאתר הוא דבר חי ודינמי
בניגוד לעבר, בו יכולתם להקים אתר ולשכוח ממנו עד שמגיע הזמן לחדש שוב את שם הדומיין, כיום, הדברים מתנהלים אחרת – אתר חייב להיראות "חי" כדי שגולשים יתעניינו בו. אפשר לעשות זאת על ידי פרסום מאמר שבועי, יצירת סקציית טיפים יומית או לפעול בכל דרך אחרת שתוכיח לגולש שמגיע לאתר שמדובר באתר ששווה לחזור ולבקר בו.

לסיכום:
כפי שכתבנו בהקדמה, ישנן אינספור דרכים ליצור נראות לאתר ולהביא אותו למודעות של קהלים חדשים.

יש לכם דרך מקורית משלכם לעשות זאת?
שתפו אותנו 🙂

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.