לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
25th יול 2016 | by: Shimrit Pinto

רק לאחרונה הפכה רשת הלינקדאין מרשת חברתית-מקצועית קטנטנה לרשת משפיעה ומועילה ולכוח עולה בתחום השיווק וקשרי ה-B2B. אולם, מאז תחילתה, משווקים מנסים למצוא את המפתח הנכון להצלחה, זה שיגרום לרשת באמת לעבוד עבורם. עם כל המיליונים הרבים של אנשי מקצוע מכל רחבי העולם, אין ולו אחד שיש בידיו את המפתח שיפתח את סכר הלידים עבור העסקים?

עצתה הקונבנציונאלית של לינקדאין (הצטרף, היה פעיל, קבל לידים) אף היא איננה מפורטת דיה, ורק מוסיפה על התחושה הבלבול וחוסר האונים של משווקי ה-B2B המשתמשים ברשת זו.
נכון, מידי פעם, פה ושם, מתגלגל לידיכם ליד זה או אחר, אבל לא מדובר ב"שיטפון של לידים" וברור שלא ניתן לבסס תוכנית עסקית על טפטופי לידים מזדמנים…

לפני שנגיע לטיפים עצמם, הנה מספר עובדות בסיסיות שחשוב לזכור:

• רוב עסקי ה-B2B עושים שימוש במדיות חברתיות כדי לאסוף לידים.
• בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, לינקדאין היא פלטפורמה מכוונת-מטרה ומכילה בצורה מרוכזת את המשתמשים ה"נכונים" אליהם רוצים עסקי ה-B2B להגיע.
• על פי מחקר שבוצע לאחרונה, לינקדאין אחראית ליותר מ-80% מהלידים שמגיעים מרשתות חברתיות, בעוד שאר הרשתות (פייסבוק, גוגל +, טוויטר ופינטרסט) מסתכמות יחד לכלל 19.67%!

ובכן,
ניתן לאסוף לידים בלינקדאין. נקודה.

כיצד אוספים לידים ל-B2B?

1. היפכו את דף העסק שלכם בלינקדאין לדף מחולל לידים:
דף כזה, כמובן, שונה מעט מדף העסק הטיפוסי שאנחנו פוגשים בלינקדאין, שכולו מלא במידע בסיסי על הארגון (שברוב המקרים, היחידים שקוראים אותו, הם אלה שכתבו אותו). דף העסק שלכם יכול להוות צינור מעולה, שממנו יגיעו הגולשים אל האתר העסקי שלכם, לכן:
• שלבו קישור לאתר העסקי בתיאור החברה (תחת Company Description) או בעדכונים האחרונים (Recent Updates).
• שלבו בדף תמונה אטרקטיבית (למשיכת תשומת הלב).
• כתבו פסקת פתיחה אטרקטיבית – זוהי, אגב, נקודת הכשל של רוב הארגונים, שמנסים לדחוס לתיאור החברה את כל ההיסטוריה של הארגון, טפיחה עצמית על השכם, פירוט מספר הסניפים וכן הלאה.
• הפכו את אזור Recent Updates לקליקאבילי ומכוון המרה.

2. צרו Showcase Page
לינקדאין מאפשרת למשתמשים בה לעשות שימוש ב-Showcase Pages – עמודים שמטרתם לתת במה מיוחדת ופרטנית לכל אחד ממספר מותגים, שירותים או מוצרים, אשר כולם שייכים לאותה החברה ונכללים תחת אותו דף. הנה מספר טיפים הנוגעים לעמודים אלה:
• הקפידו על שם קצר לעמוד, על מנת שלא יפגע כאשר הוא מוצג בתפריט הצד.
• בעת בחירת שם העמוד, השתמשו במילים איתם יכולים הקוראים להבין ולהזדהות.
• כמובן, שגם על דפים אלה תקפים הטיפים שתקפים על עמוד החברה (תמונה אטרקטיבית וכיו"ב).

3. השתמשו במנוע החיפוש המתקדם
שתי האסטרטגיות הקודמות התייחסו ליצירת תנאים טובים יותר והגדלת הסיכויים ליצירת קשר על ידי משתמשים שכבר הגיעו לדף שלכם. לעיתים, הלקוחות הפוטנציאליים אינם מגיעים אליכם, לכן, אתם צריכים למצוא אותם. החיפוש המתקדם ברשת לינקדאין מספק לכם כלי רב עצמה להגיע בדיוק אל הלקוחות המתאימים. אופציית Advanced People Search שנמצאת במנוע החיפוש תאפשר לכם לפלח את הקהל שלכם לפי פרמטרים יעילים כמיקום וכד'.

לסיכום:
לינקדאין היא רשת חברתית-מקצועית שדרכה תוכלו ליצור קשרים מקצועיים רבים. לימדו להפיק ממנה את המרב, ותוכלו לזכות בכלי יעיל ואפקטיבי שיפתח בפניכם הזדמנויות עסקיות רבות.

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.