לשירות לקוחות ותמיכה לחץ כאן
שמות דומיין
חידוש דומיין
דומיין בעברית
אחסון אתרים
תעודות SSL
אבטחת מותג
בניית אתר
בלוג
15th מרץ 2017 | by: אלון גילת

אם עקבתם אחרי הבלוג שלנו עד כה, בוודאי כבר הבנתם מה רבה חשיבותם של הפרסום, האופטימיזציה והקידום הממומן – חשיפה בכל הערוצים הקיימים. מבין כל המדיות הקיימות, הרשתות החברתיות נחשבות לערוצי פרסום מעולים, כאשר הלינקדאין ביססה את מעמדה כפלטפורמת B2B, בעוד פייסבוק נחשבת ל-B2B ,B2C והרבה C2C. 🙂

פילטרים ל-Live video

אחד היתרונות הברורים בפייסבוק, וכתוצאה מכך, גם בפרסום בפלטפורמה שלה, הוא ההתחדשות המתמדת. בנוסף לרעיונות ופיצ'רים מקוריים משל פייסבוק, הפלטפורמה נוהגת לאמץ לעצמה רעיונות של אחרים ולהציג את הגרסה שלה לביצועם, ובחלק גדול מהמקרים, הגרסה של פייסבוק, איכשהו, מוצלחת יותר מהמקור. זמן קצר אחרי שבפייסבוק הבינו כי עתיד תשומת הלב הציבורית (וכתוצאה מכך, גם עתיד הפרסום) עבר מתמונות דוממות לשידורי וידיאו חיים, היא העלתה את הרף והוסיפה את האפשרות להפעלת פילטרים על הסרטונים בזמן אמת. כלומר, אין צורך להעלות את הסרטון לשרת, להפעיל עליו פילטר ורק אז לשדר, אתם יכולים להפעיל את הפילטר בשידור החי עצמו.

אינטראקציה עם הגולשים (מתוך הדף העסקי ובמסנג'ר)

גם כאן, זה היה רק עניין של זמן שפייסבוק תחליט לקצר את זמני האינטראקציה בין בתי העסק לגולשים ולשתול שלל אופציות מגוונות כמו יצירת הצעות עסקיות, אפשרות שליחת הודעה מתוך הפוסט עצמו, כפתור Get Directions המוביל למפת מיקום העסק וכד'. לזה, מצטרפים גם הבוטים (זוכרים את הצ'אטבוטים? כתבנו עליהם בעבר) שמאפשרים לעסקים המפרסמים לבנות לעצמם כמעט כל בוט שירצו ל-Messenger Platform. גם כאן, משתלם להשקיע מחשבה ולמידה של הנושא לעומקו, כי מדובר בכלי מועיל, שמקצר ללקוחות זמני המתנה (למשל, יכולת רכישה מוצרים ישירות מהמסנג'ר) ומקל על כל נושא השיווק והמכירות.

רימרקטינג וריטרגטינג בפייסבוק

היות ועולם הפרסום נע מהר קדימה, הפיקסל (הגאוני למדי, אם תשאלו אותנו) של פייסבוק כבר נחשב לחדשות ישנות. אבל לא חברה כפייסבוק תשקוט על שמריה. לכן, עליו, הוסיפה פייסבוק אפשרות טירגוט חדשות למודעות המתפרסמות, רובן, מבוססות על גולשים שהיו מעורבים בפוסטים של הדף העסקי, עשו לייק, הגיבו, שיתפו או שמרו לעצמם פוסט. בנוסך לכך, הטרגוט מאפשר להגיע לאנשים שלחצו על כפתור הקריאה לפעולה שבדף וגם כאלה שצ'וטטו איתכם במסנג'ר. אלה, יחד עם היכולת של יצירת קהל Look alike, מאפשרים לכם להגדיל את החשיפה מצד אחד, ומצד שני, עדיין למקד אותה בגולשים-לקוחות הרלוונטיים עבורכם.

בשורה התחתונה:
פייסבוק משתפרת כל הזמן. אין מגמת פרסום או שיווק שהיא איננה, במקרה ה"גרוע" משתלבת בה במהירות, ואפילו, במקרים רבים, היא זו היוזמת והמנהיגה אותה. ישנם מעט מאד עסקים בארץ ובעולם שעוד לא גילו את הפוטנציאל העסקי הטמון בה ועדיין אינם קשובים להלכי הרוח השולטים בה. כל השאר – כבר נהנים מתכונותיה כפלטפורמה הפרסומית המובילה.

אלון גילת

שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.